۷:۲۱:۵۲ - سه شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۴
توسعه پایدار، راهکار مناسب برای اشتغال‌‌زایی در مرودشت
سرپرست فرمانداری مرودشت گفت: توسعه پایدار را راهکاری مناسب برای اشتغال‌زایی و توسعه اقتصادی در این شهرستان دانست.   فارس- محمدرسول زارع در دیدار با رئیس و کارکنان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین رؤسای هیئت‌مدیره تعاونی‌های زیر پوشش این اداره به نقش سازنده تعاونی‌ها در کارآفرینی و توسعه اقتصادی کشور پرداخت و

13931227000066_PhotoA

سرپرست فرمانداری مرودشت گفت: توسعه پایدار را راهکاری مناسب برای اشتغال‌زایی و توسعه اقتصادی در این شهرستان دانست.

 

فارس- محمدرسول زارع در دیدار با رئیس و کارکنان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین رؤسای هیئت‌مدیره تعاونی‌های زیر پوشش این اداره به نقش سازنده تعاونی‌ها در کارآفرینی و توسعه اقتصادی کشور پرداخت و اظهار داشت: توانمندسازی و توسعه زیربناها و زیرساخت‌های لازم برای تعاونی‌ها می‌تواند به سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی در راستای خصوصی‌سازی و تولید ثروت ملی کمک کند.

 

وی از عدالت و قانون‌مداری به‌عنوان دو مؤلفه نجات جامعه در ابعاد گوناگون به‌ویژه اقتصاد یاد کرد و افزود: یکی از الگوهای راهکارهای عبور از بحران اقتصادی کشور، هموار کردن مسیر توسعه و گسترش تعاونی‌ها است.

 

زارع بیان داشت: همراهی و مشارکت مردم به‌ویژه جوانان در تشکل‌های تعاونی و تجمیع‌ سرمایه‌های اندک در بخش تعاون راهکاری مناسب و پایدار برای اشتغال‌زایی جوانان و مهم‌تر از آن، توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور و این شهرستان است.

 

سعیدی عمادی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مرودشت نیز در ابتدای این دیدار گزارشی از عملکرد تعاونی‌های موجود در این شهرستان ارائه کرد و گفت: ۵۵۲ تعاونی در زمینه‌های مختلف با بیش از ۲۴۰ هزار نفر در مرودشت در حال فعالیت هستند که در رأس آن تعاونی سهام عدالت این شهرستان توانسته است در سطح استان مقام برتر را کسب کند.

 

این مسئول همچنین از اعلام آمادگی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان در تشکیل تعاونی به‌صورت رایگان در تمام گرایش‌های شغلی خبر داد.

 

به گزارش فارس، عدم تسهیلات بانکی، کم‌رنگ شدن فعالیت شرکت‌ها، زمان‌بر بودن اخذ مجوز لازم از مراجع ذی‌صلاح و ثبت شرکت‌ها ازجمله مشکلاتی بود که در این نشست مطرح شد.

 


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر