۵:۲۳:۰۳ - دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۳
توضیحات آذری در مورد وضعیت دانش آموزان آسیب دیده درودزن
حمیدرضا آذری شامگاه یکشنبه در نشستی با اصحاب رسانه به مناسبت سال تحصیلی جدید، به تشریح اقدامات صورت گرفته در خصوص دانش آموزان آسیب دیده درودزن پرداخت.   به گزارش “پارس دشت” به نقل از ایرنا، آذری در پاسخ به سوال درباره آخرین وضعیت رسیدگی به دانش آموزان درودزن مرودشت که چند سال گذشته در

حمیدرضا آذری شامگاه یکشنبه در نشستی با اصحاب رسانه به مناسبت سال تحصیلی جدید، به تشریح اقدامات صورت گرفته در خصوص دانش آموزان آسیب دیده درودزن پرداخت.

 

به گزارش “پارس دشت” به نقل از ایرنا، آذری در پاسخ به سوال درباره آخرین وضعیت رسیدگی به دانش آموزان درودزن مرودشت که چند سال گذشته در آتش سوزی ناشی از بخاری نفتی در مدرسه دچار سوختگی شدید شدند گفت: از نخستین روزهای شروع فعالیت در آموزش و پرورش فارس، رسیدگی به وضعیت این گروه از دانش آموزان در دستور کار بوده است.

 

وی با اشاره به دیدار خود با خانواده های دانش آموزان حادثه دیده، آنها را خانواده هایی بسیار نجیب و دانش آموزان حادثه دیده را دانش آموزانی باانگیزه توصیف کرد و گفت: مسایل مربوط به این دانش آموزان را در ملاقات آتی خود با وزیر آموزش و پرورش مطرح خواهم کرد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: پنجشنبه و جمعه هر هفته یک دستگاه مینی بوس این دانش آموزان را به باشگاه فرهنگیان می آورد تا آنها در کلاس های فوق برنامه مانند شیمی و فیزیک شرکت کنند و معلم اختصاصی در برخی دروس برای آنها مامور کرده ایم و از هفته آینده نیز به منظور زیارت امام رضا (ع) به مشهد مقدس اعزام می شوند.

 

نظری گفت: بهترین معلمان در باشگاه فرهنگیان به این گروه از دانش آموزان در پایان هر هفته درس می دهند و درنهایت یکی از این دانش آموزان در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی قبول شد.

 

وی ادامه داد: یک فرد خاص در اداره کل آموزش و پرورش فارس ماموریت یافته است که به مسایل این گروه ازدانش آموزان آسیب دیده رسیدگی کند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر