۸:۱۷:۱۷ - شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۵
توقیف ۳ دستگاه ایسوزو در مرودشت
۳ دستگاه ایسوزو دارای باک اضافی در مرودشت توقیف شد. باشگاه خبرنگاران جوان- فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از توقیف ۳ دستگاه کامیون ایسوزو دارای باکی اضافی و کشف مقادیری سوخت از این وسایل نقلیه در آن شهرستان خبر داد. سرهنگ دلاور القاصی مهر گفت: ماموران پاسگاه انتظامی تخت جمشید هنگام گشت زنی در سطح حوزه

alghasi

۳ دستگاه ایسوزو دارای باک اضافی در مرودشت توقیف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان- فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از توقیف ۳ دستگاه کامیون ایسوزو دارای باکی اضافی و کشف مقادیری سوخت از این وسایل نقلیه در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ دلاور القاصی مهر گفت: ماموران پاسگاه انتظامی تخت جمشید هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون ایسوزو مشکوک و در بازرسی از آن مقدار ۷۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل که در یک باک اضافی جاسازی شده بود، را کشف که خودرو را به پارکینگ انتقال و راننده را به پلیس آگاهی تحویل نمودند.

وی افزود: ماموران همچنین در ادامه گشت زنی های خود موفق شدند، ۲ دستگاه خودرو ایسوزو دیگر را نیز که دارای باک اضافی بودند، شناسایی و مقدار ۱۲۰ لیتر گازوئیل را که در باک های اضافی این کامیون ها جاسازی شده بود را کشف و هر دو دستگاه کامیون را توقیف و رانندگان را نیز دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت با اشاره به این در این خصوص وسایل نقلیه توقیفی به پارکینگ انتقال داده شدند، افزود: برای هر سه کامیون پرونده تشکیل و به همراه متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع مربوطه ارسال شد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر