۱۹:۰۹:۵۴ - شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۳
تیتر غیرحرفه ای روزنامه خبر جنوب درباره مرودشت
بهفرحیدری- مرودشت را نه یک شهر بلکه کشوری کوچک می دانند که پتانسیل های بسیاری در تمام حوزه ها اعم از صنعتی، کشاورزی، ورزشی، منابع انسانی و .. دارد. این توانمندی ها همیشه درسایه شیراز کمرنگ بوده وبسیاری از موفقیت های صورت گرفته توسط جوانان وشهروندان این شهربعضا بصورت غیر عمد یا تعمدی توسط مرکز

behfar-heidari

بهفرحیدری- مرودشت را نه یک شهر بلکه کشوری کوچک می دانند که پتانسیل های بسیاری در تمام حوزه ها اعم از صنعتی، کشاورزی، ورزشی، منابع انسانی و .. دارد. این توانمندی ها همیشه درسایه شیراز کمرنگ بوده وبسیاری از موفقیت های صورت گرفته توسط جوانان وشهروندان این شهربعضا بصورت غیر عمد یا تعمدی توسط مرکز نشینان این استان نادیده گرفته می شود.

 

ولی اگر تخلفی یا جرمی در حوزه ای که هیچگونه ارتباطی به مرودشت ندارد رخ دهد، این دوستان بدشان نمی آید بهنام مرودشت ثبت نمایند. روزنامه خبرجنوب دریک اقدام بسیار غیرحرفه ای وغیر اخلاقی باعث آزردگی خاطر مرودشتی های فهیم گردید.

 

چند توریست فرانسوی که ازبازار وکیل شیراز دیدن می نمودند، توسط چند سارق اغفال می شوند و سارقین به آنها پیشنهاد می دهند که ازآثار باستانی تخت جمشید بازدید نمایند که درمسیر بازگشت به شیراز در میانه راه حوالی پالایشگاه وسایل این توریست ها به سرقت برده می شود واین گردشگران خارجی به نزدیکترین پلیس که کلانتری زرقان بوده مراجعه و طرح دعوی می نمایند.

 

سپس روزنامه خبرجنوب درروز ۱۲ شهریورماه تیتر اصلی حوادث خود رابه ” تیغ زنی  توریست ها در تخت جمشید ” اختصاص می دهد و از آنجایی که تخت جمشید درحوزه سیاسی مرودشت قراردارد، به ذهن خواننده متبادر می گردد که این جرم در این شهر اتفاق افتاده است  که این مورد باعث جریحه دار شدن احساسات مردم مرودشت گردیده است.

 

از کارکنان هیات تحریریه خبرجنوب سوال می گردد که اگر این سارقین به گردشگران پیشنهاد می دادند که از سی وسه پل اصفهان بازدید نمایند و سپس درمسیر بازگشت حوالی شیراز مورد دستبرد قرار می گرفتند آیا آن رسانه محترم باز تیتر خود را ” تیغ زنی توریست ها در سی وسه پل ” انتخاب می نمودند.

 

از سردبیر و مدیر مسئول خبر جنوب انتظار می رود بابت این اقدام غیر حرفه ای ازمحضر مردم مهربان، مهمان نواز و فهیم این شهر عذر خواهی نمایند، چرا که این شهر در دامان خود اندیشمندان بسیاری در حوزه ادب و همچنین پهلوانان و ورزشکاران جوانمرد بسیاری را دردامان خود پرورش داده است که یکی از بارزترین خصوصیات آنان رعایت حرمت مهمان بوده است.

  1. شهروند   شهریور ۱۸, ۱۳۹۳  

    هر شهر دیگه بود تا نماینده اون شهر رو به عذرخواهی وادار نمیکردن، دست رنمیداشتن. متاسفانه تو شهر مردم خوابن و مسئولین ساسی و فرهنگی و … از اونا بدتر

  2. s....   شهریور ۱۹, ۱۳۹۳  

    از په زمانی شهر عقب مانده بقول برومند که گفت عقب ماندگی دارد، شده کشور! اول از عقب ماندگی در بیایید بعد بگیید شهریم

  3. sssssssssssss   شهریور ۱۹, ۱۳۹۳  

    شهری که بقول نمایندش عقب ماندس میگن کشور توهم جالبیه اینم از اثرات عقب ماندگی است


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر