۲۰:۵۹:۲۱ - دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴
ثبت نام اولین کاندیدای زن در حوزه انتخابیه مرودشت/ آمار داوطلبین تا پایان روز سوم به ۱۳ نفر رسید
روابط عمومی فرمانداری مرودشت اعلام کرد: تا پایان روز سوم ۱۳نفر در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد جهت شرکت در انتخابات مجلس نام نویسی کردند.   پارس دشت- علی فتحی فرد، مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان مرودشت گفت: تا پایان روز سوم، ۱۳ نفر با حضور در محل فرمانداری شهرستان مرودشت، جهت شرکت در

IMG-20151221-WA0144

روابط عمومی فرمانداری مرودشت اعلام کرد: تا پایان روز سوم ۱۳نفر در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد جهت شرکت در انتخابات مجلس نام نویسی کردند.

 

پارس دشت- علی فتحی فرد، مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان مرودشت گفت: تا پایان روز سوم، ۱۳ نفر با حضور در محل فرمانداری شهرستان مرودشت، جهت شرکت در دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی نام نویسی کرده اند.

 

وی با اعلام این خبر، در خصوص اقدامات فرمانداری مرودشت جهت معرفی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی به مردم بیان داشت: جهت آشنایی بیشتر مردم شهرستان های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد با کاندیداهای محترم، در محل فرمانداری تریبونی جهت معرفی کاندیداها در نظر گرفته شده است که داوطلبین می توانند به صورت اجمالی به معرفی خود بپردازند.

 

مسئول روابط عمومی فرمانداری مرودشت با بیان اینکه تاکنون ۱۳ نفر جهت شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در انتخابات مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد نام نویسی کرده اند، به داوطلبین ثبت نام کرده در سومین روز نیز اشاره کرد و گفت: همزمان با سومین روز از نام نویسی داوطلبین مجلس، به ترتیب حروف الفبا آقایان محمد جواد آقاجانی، عبداله استواری، رضا زارع و سید ابراهیم صادقی و همچنین خانم سیما خادمی بعنوان اولین کاندیدای زن حوزه انتخابیه در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور در فرمانداری نام نویسی کردند.

 

فتحی فرد افزود: همچنین از طریق فرمی، مشخصات داوطلبین و مهمترین سوابق آنها گردآوری می شود تا بتوانیم در اسرع وقت آنها را به مردم اعلام نماییم.

 

بر اساس گزارش فوق، سوابق اجرایی کاندیداهای دهمین دورهمجلس شورای اسلامی به شرح زیر می باشد:

 

مرتضی زارعی پور= کارمند استانداری فارس، استاد دانشگاه

 

چنگیز نجاتی= کارمند دادگستری

 

پرویز کاووسی= کارمند شرکت دارویی محیا دارویی- مشاور شرکت

 

علی شهوند= دانشجوی دوره دکترای تاریخ

 

خداخواست عیسی پور= استاد دانشگاه مرودشت

 

جلال الدین دلالت پور= ناظر ارشد عملیات چاه های نفت و گاز

 

اله مراد عفیفی پور= مشاور معاونت امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی

 

اسماعیل عراقی= معاون فنی و مهارتی هنرستان شهید امید کوشکک

 

محمد جواد آقاجانی= کارشناس ترویج- کارشناس رسمی دادگستری

 

رضا زارع= استاد دانشگاه

 

سیما خادمی= ناظر معادن سنگ نظام مهندسی معادن استان فارس

 

سید ابراهیم صادقی= عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

 

عبداله استواری= فرهنگی- استاد دانشگاه


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر