۷:۵۹:۱۴ - چهارشنبه ۲ دی ۱۳۹۴
جسارت فرقه بهائیت به ساحت اهل بیت(ع)
شامگاه ۲۸ آذرماه جاری، مصادف با شب شهادت امام‌ حسن‌عسکری(ع)، تعدادی از عناصر فرقه ضاله بهائیت با برپایی مراسم جشن، به ساحت قدسی این امام بزرگوار، جسارت کردند.   مشرق- بنا بر گزارش‌های رسیده، شماری از اعضای تشکیلات بهائیت در شهرستان مرودشت استان فارس، اقدام به برگزاری مراسم جشن و پایکوبی مختلط کرده و ضمن

thumb2_104830

شامگاه ۲۸ آذرماه جاری، مصادف با شب شهادت امام‌ حسن‌عسکری(ع)، تعدادی از عناصر فرقه ضاله بهائیت با برپایی مراسم جشن، به ساحت قدسی این امام بزرگوار، جسارت کردند.

 

مشرق- بنا بر گزارش‌های رسیده، شماری از اعضای تشکیلات بهائیت در شهرستان مرودشت استان فارس، اقدام به برگزاری مراسم جشن و پایکوبی مختلط کرده و ضمن ایجاد مزاحمت برای سایر شهروندان، اعتقادات و احترام جامعه اسلامی در گرامیداشت و تعزیت سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) را مورد نیز اهانت قرار دادند.

 

البته این تشکیلات، سابقه طولانی در این زمینه دارد و توهین و جسارت به اعتقادات و مبانی اسلامی، از دیرباز با آن همراه بوده‌است. به‌گونه‌ای که اعضای این تشکیلات، همه‌ساله بی‌توجه به ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدا…‌الحسین(علیه‌السلام)، به بهانه جشن تولد “میرزاحسینعلی نوری” و “علی‌محمد شیرازی” (سرکردگان این فرقه) در شب دوم و سوم محرم، اقدام به برپایی مراسم جشن و پایکوبی می‌کنند.

 

این در حالی است که اهمیت و عظمت این ایام حتی از منظر جهانی نیز شناخته‌شده است به‌گونه‌ای که سران اغلب کشورهای اروپایی ضمن ادای احترام، اجازه برپایی مراسم عزاداری را جمعیت مسلمان خود می‌دهند اما سران تشکیلات بهائیت در اقدامی برنامه‌ریزی‌‌شده به اعضای خود دستورمی‌دهند تا از هر راه ممکن، اعتقادات و مبانی اسلام ناب را زیرسؤال ببرند.

 

اساساً هنجارشکنی، اقدامات غیراخلاقی و ضدفرهنگی و فعالیت‌های خائنانه، با این فرقه ممزوج شده‌است و همواره به مقتضای شرایط زمان، توطئه‌هایی در این زمینه طراحی کردهو به مرجله اجرا می‌گذارند.

 

اقدام اخیر عناصر این فرقه در شهرستان مرودشت و سایر شهرستان‌های استان فارس، نمونه‌ای از این موارد است که ادعای سران این تشکیلات مبنی بر مظلومیت بهائیان و عدم دخالت آنها در امور سیاسی و داخلی را زیرسؤال می‌برد و ماهیت حقیقی آنها را بر اذهان بیدار امت اسلامی، آشکار می‌سازد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر