۱۶:۰۱:۰۳ - یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۵
جلسه دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد مرودشت با صنایع پلاستیک ایران
با تلاش و همت دفتر “ارتباط با صنعت و جامعه” حوزه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت، جلسه ای در کارخانه صنایع پلاستیک ایران برگزار گردید.   به گزارش خبرگزاری آنا واحد مرودشت- در این جلسه ابتدا دکتر محمد رضا صالحی زاده رئیس دفتر ارتباط با صنعت و جامعه این واحد دانشگاهی،

30495453-1479912

با تلاش و همت دفتر “ارتباط با صنعت و جامعه” حوزه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت، جلسه ای در کارخانه صنایع پلاستیک ایران برگزار گردید.

 

به گزارش خبرگزاری آنا واحد مرودشت- در این جلسه ابتدا دکتر محمد رضا صالحی زاده رئیس دفتر ارتباط با صنعت و جامعه این واحد دانشگاهی، ضمن برشمردن توانمندی های این واحد دانشگاهی، بر اهتمام این دانشگاه به منظور گسترش ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه تاکید کرد.

 

سپس مهندس بهاری، مدیر کارخانه صنایع پلاستیک ایران، ضمن استقبال از همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت بر لزوم تعاملات بیشتر صنعت و دانشگاه تاکید نمود.

 

در ادامه در خصوص در اختیار قراردادن مسائل و مشکلات این صنعت به منظور انجام تحقیق از سوی اعضای هیات علمی واحد مرودشت و تخصیص ظرفیت کارآموزی به دانشجویان واحد مرودشت بحث و تبادل نظر گردید.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر