۶:۲۳:۳۳ - یکشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۴
جلسه شورای شهر بدون انتخاب شهردار/ تصویر صورتجلسه
مرو نیوز- جلسه انتخاب شهردار مرودشت با حضور فریدون اتابکی، اسماعیل استواری، وحید همایون، محمدحسن زارعی‌نژاد، محمدعلی زارع و ابراهیم همایون و غیبت ۵ تن دیگر از اعضای شورا بدون انتخاب شهردار در محل شورای اسلامی شهرستان مرودشت برگزار شد. متن و تصویر صورتجلسه شورای شهر به شرح زیر می‌باشد:   «فرمانداری محترم شهرستان مرودشت

شورای-مرودشت1

مرو نیوز- جلسه انتخاب شهردار مرودشت با حضور فریدون اتابکی، اسماعیل استواری، وحید همایون، محمدحسن زارعی‌نژاد، محمدعلی زارع و ابراهیم همایون و غیبت ۵ تن دیگر از اعضای شورا بدون انتخاب شهردار در محل شورای اسلامی شهرستان مرودشت برگزار شد. متن و تصویر صورتجلسه شورای شهر به شرح زیر می‌باشد:

 

«فرمانداری محترم شهرستان مرودشت

با سلام و احترام

با توجه به فرصت قانونی سه ماهه که از ابتدای انتخاب سرپرست در اختیار شورای اسلامی شهر بود متأسفانه بنا به دلایل نامشخص این امر مهم تا دقایق آخر به تأخیر افتاده به گونه‌ای که برابر قانون، سرپرست فعلی شهرداری از تاریخ ۹۴/۰۶/۲۸ مهلت امضای قانونی ایشان تمام می‌گردد و لذا در تاریخ ۹۴/۰۶/۲۶ تقریبا اولین اقدام لفظی در خصوص انتخاب شهردار صورت گرفت.

این در حالی است که مراتب تذکر استانداری (مدیرکل دفتر شهری) و سازمان بازرسی علاوه بر ابلاغ کتبی به صورت حضوری نیز در محل دفتر کل جناب آقای مهندس بیات‌پور و از زبان خود ایشان تذکر اتمام مهلت قانونی به شورا اعلام شد. لذا امروز ۹۴/۰۶/۲۶ اولین جلسه‌ای بود که به عنوان جلسه انتخاب شهردار اعلام گردیده بود که ساعت شروع جلسه به دلایل نامشخص از ساعت ۱۸ به ساعت ۱۹ به تعویق افتاد.

لذا بعضی از اعضا که اقلیت هم بودند و با تأخیر ۴۰ دقیقه‌ای مراجعه کردند پس از دقایقی حضور در جلسه سریعاً جلسه را ترک کردند و به دلیل عدم حضور بقیه اعضاء جلسه به حد نصاب نرسیده بود و جلسه را ترک کردند. این در حالی بوده که تعدادی از اعضاء سر موعد مقرر به شورا مراجعه کردند که با درب بسته مواجه گردیدند و با تماس تلفنی به دبیر شورا ایشان گفته بودند که من (آیت امیدوار، دبیر شورا) در حال خرید آش کشک دوراهی زرقان می‌باشم و آقای استواری و آقای زارعی‌نژاد تماس گرفته بودند که به ایشان گفته شده بود که سریعاً برگردید و درب شورا را باز کنید. به هر جهت این عده به بهانه عدم حضور سایرین جلسه را ترک نمودند و از این امر مهم سرباز زدند. لذا مراتب جهت هرگونه اقدام قانونی خدمتتان ایفاد می‌گردد.»

صورتجلسه-شورای-شهر-مرودشتصورتجلسه-شورای-اسلامی-شهر-مرودشت


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر