۱۴:۵۵:۱۰ - سه شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۴
حضور فرمانده سپاه مرودشت در بیمارستان شهید مطهری به مناسبت روز پزشک
به مناسبت یکم شهریورماه، سالروز شیخ الرئیس ابوعلی سینا و روز پزشک، فرماندهی سپاه ناحیه مرودشت و اعضاء بسیج جامعه پزشکی جهت تبریک این روز در دفتر ریاست بیمارستان شهید مطهری مرودشت حضور پیدا کردند.   به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی بیمارستان آموزشی درمانی شهید مطهری مرودشت دکتر علی اکبری ضمن تشکر

IMG_1810

به مناسبت یکم شهریورماه، سالروز شیخ الرئیس ابوعلی سینا و روز پزشک، فرماندهی سپاه ناحیه مرودشت و اعضاء بسیج جامعه پزشکی جهت تبریک این روز در دفتر ریاست بیمارستان شهید مطهری مرودشت حضور پیدا کردند.

 

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی بیمارستان آموزشی درمانی شهید مطهری مرودشت دکتر علی اکبری ضمن تشکر از حضور سرهنگ علی محمدی در بیمارستان اظهارداشت: در حال حاضر این بیمارستان با تعداد ۹۶ پزشک در قالب ۲۱ گروه فوق تخصص، متخصص، عمومی و ۲۱۰ تخت بستری به عنوان قطب درمانی شمال استان فارس با حجم مراجعات بسیار بالایی مواجه می باشد که لازم است در جهت ارائه خدمات درمانی به مردم، ساخت بیمارستان دوم با سرعت بیشتری صورت گیرد.

 

رئیس بیمارستان آموزشی درمانی شهید مطهری مرودشت با بیان تأثیرات مثبت برنامه تحول در نظام سلامت در کاهش بار مالی بیماران بیان داشت: این برنامه نیز باعث افزایش کمیت و کیفیت خدمات ارائه شده به بیماران در بیمارستان های کل کشور و علی الخصوص این بیمارستان شده است.

 

سرهنگ محمدی رئیس سپاه ناحیه مرودشت با تبریک روزپزشک به رئیس بیمارستان به نمایندگی از کلیه پزشکان، و تشکر از زحمات کلیه پرسنل اظهارداشت: امیدواریم در اجرای برنامه تحول در نظام سلامت موفق بوده و ارائه خدمات به بیماران را بیش از قبل گسترش دهید.

IMG_1812


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر