۱۵:۵۲:۱۷ - جمعه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴
حضور میلاد محسنی در برنامه رکورد شکنی ترکیبی بوشهر+ تصاویر
هفته نامه مرودشت- در روز “ملی خلیج فارس” میلاد محسنی جوان مرودشتی و رکورد دار روپایی مسافتی جهان به همراه دو تن از دیگر رکورد داران ایران و جهان به اجرای یک برنامه رکورد ترکیبی پرداختند. در این خصوص گفتگوی کوتاهی با او انجام دادیم.   لطفأ در خصوص این برنامه بیشتر توضیح دهید. این

IMG-20150503-WA0004

هفته نامه مرودشت- در روز ملی خلیج فارس میلاد محسنی جوان مرودشتی و رکورد دار روپایی مسافتی جهان به همراه دو تن از دیگر رکورد داران ایران و جهان به اجرای یک برنامه رکورد ترکیبی پرداختند.

در این خصوص گفتگوی کوتاهی با او انجام دادیم.

 

لطفأ در خصوص این برنامه بیشتر توضیح دهید.

این رکورد، رکوردی ترکیبی بود که به همراه الهام اصغری رکورددار شنا در آب های آزاد به میزان بیست کیلومتر و اشکان دشمن زیاری رکورددار طناب زنی صدمتر جهان با حد نصاب سیزده ثانیه در ساحل بوشهر برگزار شد.

اشکان دشمن زیاری رئیس کمیته ثبت رکورد در بوشهر هستندکه علاوه بر اینکه با شکستن رکورد طناب زنی صدمتر در ۱۵ ثانیه که یک فرد امریکایی به ثبت رسانده بود، با ثبت زمان ۱۳ ثانیه، نویسنده کتاب و استاد دانشگاه بوشهر هم هستند. خانم الهام اصغری نیز رکورد دار بیست کیلومتر شنا درآب های آزاد خلیج فارس در مدت دوازده ساعت می باشند.

مسیر رکورد ترکیبی نیز از پارک شغاب تا هتل دلوار انجام شد که طبق برنامه، خانم اصغری ده کیلومتر در آب های نیلگون خلیج فارس شنا کردند، بنده در کنار ساحل و نزدیک به ایشان روپایی می زدم و آقای دشمن زیاری هم در کنار قدم گاه ساحل طناب می زدند که به اتفاق هم حرکت می کردیم.

به نظر خودم این برنامه بسیار جالب بود.

 

این برنامه توسط چه نهادی برگزار شد و چه افرادی در آن حضور داشتند؟

برنامه با حضورآقای هادی رضایی رییس ثبت رکورد ایران و آقای باستین رییس هیت ورزش های همگانی استان بوشهر، اقای بهروزیان فر مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر و پرویز حاجیان دبیر جشنواره ملی خلیج فارس انجام شد.

به گفته آقای رضایی این برنامه، اولین و بهترین رکورد ترکیبی بود که در ایران برگزار شده بود.

 

از مرودشت هم کسی با شما در این برنامه همکاری داشت؟

این برنامه با همکاری سروان حمید نگهداری مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه مرودشت انجام شد.

 

کلام پایانی؟

ضمن تشکر از پدر و مادر عزیزم و عموی بزرگوارم یوسف محسنی از چاپ و تبلیغات پارسه آقای علیرضا روزگار و محسن شهریاری (مسئول دفتر شهردار مرودشت) فیزیوتراپی دکتر مهرداد شاه حسینی و پرسنل زحمت کش ایشان و آتلیه انار (حسین محسنی) کمال تشکر و قدر دانی را دارم.

در پایان آقای رضایی لوح سپاس موسسه رکوردهای جهانی گینس (guiness) درباره رکورد سی کیلومتری من که تا بحال کسی در جهان نزده را به من اهدا کرد که آن را به تمام همشهریانم تقدیم می کنم.

IMG-20150503-WA0003 IMG-20150503-WA0002 IMG-20150503-WA0001 IMG-20150503-WA0005 IMG-20150503-WA0007


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر