خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۷/۰۱/۲۴ ۱۷:۱۰
شناسه خبر : 21927

حضور هنرمندان انجمن هنرهای سنتی مرودشت در نمایشگاه صنایع دستی شهرستان مهر

به گزارش روابط عمومی انجمن هنرهای سنتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، عبدالصمد سلیمانی کارشناس امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام این خبر بیان کرد؛ با توجه به حضور هنرمندان صنایع دستی شهرستان مرودشت در نمایشگاه های مختلف، شرکت در نمایشگاه سراسری صنایع دستی شهرستان مهر نیز قدمی دیگر در ...

به گزارش روابط عمومی انجمن هنرهای سنتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، عبدالصمد سلیمانی کارشناس امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام این خبر بیان کرد؛ با توجه به حضور هنرمندان صنایع دستی شهرستان مرودشت در نمایشگاه های مختلف، شرکت در نمایشگاه سراسری صنایع دستی شهرستان مهر نیز قدمی دیگر در راستای تحقق اهداف پیش رو است.

عبدالصمد سلیمانی کارشناس امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این خصوص بیان کرد؛ با توجه به حضور هنرمندان صنایع دستی شهرستان مرودشت در نمایشگاه های مختلف، شرکت در نمایشگاه سراسری صنایع دستی شهرستان مهر نیز قدمی دیگر در راستای تحقق اهداف پیش رو است.

فائزه علی اکبرزاده مسئول انجمن هنرهای سنتی شهرستان مرودشت نیز افزود؛ حضور هنرمندان شهرستان مرودشت در نمایشگاه های مختلف، از جمله نمایشگاه شهرستان مهر که زیر نظر اداره میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان فارس و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس برگزار می شود، می تواند سهم به سزایی در معرفی هنر و هنرمندان شهرستان مرودشت داشته باشد.

وی همچنین بیان داشت: آثار ارسال شده به نمایشگاه، از رشته های سرمه دوزی، سوزن دوزی، خاتم، منبت، معرق،ظروف فلزی برنجی، کیف های چرم و بافت مکرومه، ساخت طلا و جواهرات و گوهر تراشی بوده است.

نمایشگاه سراسری صنایع دستی شهرستان مهر از ۱۴ لغایت ۱۸ اسفند ماه دایر خواهد بود.