۸:۲۶:۴۹ - پنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۳
حمله ی لشکر زباله ها به طبیعت ارسنجان!
 در مراجعه به محل مشخص می شود که عمل دفن زباله ها نه به صورت روزانه بلکه احتمالاً هر هفته یک بار انجام می شود و همین باعث پراکندگی زباله ها در اطراف این محل حتی تا شعاع یک کیلومتر و بیشتر می شود به گزارش ارسن نیوز، سر به نیست کردن طلای کثیف برای

 در مراجعه به محل مشخص می شود که عمل دفن زباله ها نه به صورت روزانه بلکه احتمالاً هر هفته یک بار انجام می شود و همین باعث پراکندگی زباله ها در اطراف این محل حتی تا شعاع یک کیلومتر و بیشتر می شود

به گزارش ارسن نیوز، سر به نیست کردن طلای کثیف برای مسوولان ارسنجان همواره یک چالش جدی بوده است. مسأله ای که در بسیاری شهرهای دیگر هم وجود دارد. وضعیت امحای زباله در شهر و روستاهای ارسنجان به تهدیدی علیه سلامت مردم و چهره طبیعت تبدیل شده است. عکس هایی که در این جا مشاهده می کنید محلی است که ظاهراً از یک سال قبل زباله های شهر ارسنجان در آن جا جمع آوری می شود.

جایی نرسیده به منطقه موسوم به “گَنُوِه” و درست در دل طبیعت. احتمالاً موارد و استعلام های قانونی در مورد این محل انجام شده است اما وضعیت دفن این زباله ها به هیچ وجه مناسب نیست. در مراجعه به محل مشخص می شود که عمل دفن زباله ها نه به صورت روزانه بلکه احتمالاً هر هفته یک بار انجام می شود و همین باعث پراکندگی زباله ها در اطراف این محل حتی تا شعاع یک کیلومتر و بیشتر می شود به طوری که زباله های سبک حتی از سر و کول درختان باارزش منطقه هم بالا می روند!

سوزاندن زباله ها در همین محل و قبل از دفن نیز باعث آلودگی هوای محل می شودآن ها! مسأله آن جا تأسف بار تر می شود که بدانیم در میان این زباله ها، زباله های عفونی مراکز درمانی شهر هم وجود دارد! طبق بررسی های انجام شده، متأسفانه وضعیت دفن زباله های برخی روستاهای ارسنجان نیز به هیچ وجه مناسب نیست! ارسن نیوز به زودی نظرات و پاسخ مسوولان شهر و شهرستان در این خصوص را جویا گردیده و نتیجه ی آن را جهت اطلاع مخاطبان منتشر خواهد نمود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر