۱۴:۴۴:۱۳ - سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۶
حکایت نی در تالار مهر شنیده شد
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت گروه نی نوازن پارسه  به سرپرستی محمد حسین زارع هنرمند نی نواز مرودشتی در تالار مهر با ۳۰ نفر از هنرمندان  نی و دف نواز حکایتی دیگر از نی را در تالارمهر  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت به اجرا گذاشتند. در سال

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت گروه نی نوازن پارسه  به سرپرستی محمد حسین زارع هنرمند نی نواز مرودشتی در تالار مهر با ۳۰ نفر از هنرمندان  نی و دف نواز حکایتی دیگر از نی را در تالارمهر  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت به اجرا گذاشتند.

در سال های اخیر در حالی که صدای ساز اصیل ایرانی نی در اجراهای موسیقی کمتر شنیده می شد گروه نی نوازان پارسه در سال ۹۵ با تشکیل گروه و جذب نوازندگان نی در مرودشت گامی در توجه به این ساز اصیل ایرانی و علاقمندانش برداشته و در ادامه با  بهره گیری از تجربیات هنرمندان با سابقه نی نواز  همچون سعید جعفر زاده ، مسعود محبوب و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت مقدمات برگزاری اولین کنسرت نی نوازان را در مرودشت فراهم آوردند.

در این رویداد هنری به پاس زحمات و تلاش هنرمندان با سابقه نی نواز سعید جعفر زاده و مسعود محبوب با اهدا لوح ازطرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت تقدیر بعمل آمد.

کنسرت نی نوازان پارسه با همراهی خانه فرهنگ، انجمن موسیقی و آموزشگاه موسیقی هامون به مدت دوشب در تالار مهر در آستانه عید غدیر خم اجرا و مورد استقبال علاقمندان و مردم شریف و هنر دوست مرودشت قرار گرفت.

خشکبار اشکان، نمایندگی حبوبات آذر بایجان و پیتزا پیتزا مرودشت این برنامه را مورد حمایت قرار دادند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر