خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۶/۰۲/۱۱ ۰۷:۴۰
شناسه خبر : 19410

درخشش آیدا اسدی، دانش آموز عضو بنیاد کودک مرودشت در رقابتهای کاراته

 هفته نامه مرودشت- آیدا اسدی دانش آموز با استعداد تحت حمایت بنیاد کودک نمایندگی شیراز- دفتر مرودشت که در رشته کیوکوشین کاراته سبک “انشین” فعالیت دارد، در مسابقات قهرمان قهرمانان انشین کاراته ایران –انتخابی مسابقات بین المللی آذربایجان موفق به کسب مدال طلا نونهالان در وزن -۴۲کیلوگرم گردید.   این دانش آموز که بسیار به ...

aida

 هفته نامه مرودشت- آیدا اسدی دانش آموز با استعداد تحت حمایت بنیاد کودک نمایندگی شیراز- دفتر مرودشت که در رشته کیوکوشین کاراته سبک “انشین” فعالیت دارد، در مسابقات قهرمان قهرمانان انشین کاراته ایران –انتخابی مسابقات بین المللی آذربایجان موفق به کسب مدال طلا نونهالان در وزن -۴۲کیلوگرم گردید.

 

این دانش آموز که بسیار به رشته ورزشی خود علاقه مند است و دارای ده ها مقام در در رده های مختلف می باشد،  در حال حاضر خود را برای شرکت در مسابقات جهانی کشور آذربایجان و ژاپن  آماده می کند و بنیاد کودک نیز همچنان می کوشد تا این دانش آموز را با حمایت نیک اندیشان گرامی در تمامی مراحل همراهی کند.

 

با توجه به افتخارآفرینی آیدا اسدی در تمام مسابقات و امیدواری آقای اصلاح مربی وی که تمرکز ویژه ای بر تمرینات او دارد، بنیاد کودک ضمن تبریک صمیمانه خود به این دانش آموز عزیز، امیدوار است در سایر مسابقات نیز با کسب مقام بار دیگر موفق شود.