۱۹:۱۶:۱۸ - دوشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۳
در جلسه هیئت فوتبال مرودشت چه گذشت؟
اولین جلسه هیئت فوتبال مرودشت پس از وقفه ای یک ماهه، در محل این هیئت برگزار شد. به گزارش “پارس دشت”، در ابتدای این جلسه موسی رضا عمادی، رئیس هیئت فوتبال شهرستان مرودشت، ضمن ارائه گزارشی جامع از عملکرد این هیئت در سال گذشته، به گوشه ای از دستاوردهای فوتبال مرودشت ازجمله کسب عنوان برترین

اولین جلسه هیئت فوتبال مرودشت پس از وقفه ای یک ماهه، در محل این هیئت برگزار شد.

به گزارش “پارس دشت”، در ابتدای این جلسه موسی رضا عمادی، رئیس هیئت فوتبال شهرستان مرودشت، ضمن ارائه گزارشی جامع از عملکرد این هیئت در سال گذشته، به گوشه ای از دستاوردهای فوتبال مرودشت ازجمله کسب عنوان برترین هیئت فوتبال شهرستانهای استان فارس برای چهارمین سال متوالی، کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر استان توسط پویندگان تلاش و راهیابی این تیم به مسابقات لیگ دسته کشور و … اشاره نمود.

وی ضمن تشکر از کلیه پیشکسوتان و افرادی که این هیئت را در رسیدن به این موفقیت ها یاری نمودند، از اعضاء حاضر خواست که در فصل جدید نیز با تجریبات و تفکرات خویش، به رشد فوتبال شهرستان کمک نموده و هیئت را یاری نمایند.

در ادامه این جلسه، مصطفی کشاورز سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان مرودشت نیز ضمن تبریک به اعضای هیئت فوتبال شهرستان به دلیل کسب موفقیت های فصل گذشته، بیان داشت: اداره ورزش و جوانان با توجه به امکانات موجود، در حد توان خود به هیئت فوتبال شهرستان مرودشت مساعدت خواهد نمود.

وی افزود: در تلاشیم زمین چمن مجموعه ورزشی غدیر را جهت استفاده مدارس فوتبال شهرستان آماده سازیم تا مقداری از فشار وارده بر روی زمین چمن استادیوم تختی کم شود.

سپس هریک از اعضای حاضر در جلسه به مدت ۳ دقیقه، نقطه نظرات خود را در رابطه با پیشبرد برنامه های هیئت فوتبال ایراد کردند.

اسماعیلی، مسئول کمیته فنی داوران هیئت فوتبال ضمن اشاره به مشکلات داوری این شهرستان، اظهار داشت: هیئت فوتبال باید مدارس فوتبال را ملزم کند که در زمینه داوری نیز استعدادیابی کنند و هریک از آنها چند نونهال و نوجوان علاقه مند را به کمیته داوران معرفی نمایند.

وی ادامه داد: با آموزش این نونهالان و نوجوانان علاقه مند و سپردن بازیهای رده های مربوطه سنی به آنها، هیئت فوتبال مرودشت می تواند امیدوار باشد که در چند سال آینده شاهد حضور داوران جوان ولی باتجربه باشد.

در ادامه جلسه آقایان شریفی به عنوان مسئول کمیته قراردها، خدادادی و دهقان فارسی به عنوان کمیته انضباطی، علی کاووسی به عنوان رویس کمیته داوران،  حمیدرضا ظهرابی به عنوان مسئول کمیته استعدادیابی و مطبوعات،   ب ه عنوان  روابط عمومی، فرشاد علیزاده به عنوان دبیر کمیته مسابقات، سپهدار خدادادیبه عنوان مسئول کمیته مسابقات، علی میرزا استواری مسئول کمیته آموزش مربیان، احمد منصوری مسئول کمیته پیشکسوتان و حسن عسکری را به عنوان مسئول کمیته فوتسال هیئت فوتبال شهرستان مرودشت در سال جاری معرفی شدند.

بر چسب ها:

ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر