۸:۰۶:۴۰ - سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۶
مدیر سایت و اپلیکیشن عاشورائیان
در زمینه معرفی شهداء، حق مطلب ادا نشده است
هفته نامه مرودشت- جعفر اسکندری مدیر سایت و اپلیکیشن عاشورائیان در جلسه شورای اداری شهرستان مرودشت، به ارائه گزارشی از برنامه های صورت گرفته پرداخت و بیان داشت: به فرموده مقام معظم رهبری، دفاع مقدس، گنجینه ای تمام نشدنی است و به همین دلیل و بخاطر دینی که به گردن خود احساس می نمودیم، از

هفته نامه مرودشت- جعفر اسکندری مدیر سایت و اپلیکیشن عاشورائیان در جلسه شورای اداری شهرستان مرودشت، به ارائه گزارشی از برنامه های صورت گرفته پرداخت و بیان داشت: به فرموده مقام معظم رهبری، دفاع مقدس، گنجینه ای تمام نشدنی است و به همین دلیل و بخاطر دینی که به گردن خود احساس می نمودیم، از سال هشتاد و هشت، اقدام به جمع آوری آثار شهداء نمودیم که تا کنون بیش از دویست هزار اثر را گردآوری نموده ایم.

 

وی ادامه داد: برای معرفی شهداء، ابتدا وبلاگ و بعد سایت عاشورائیان را راه اندازی کردیم و در مرحله بعد اپلیکیشن عاشورائیان فعال شده که قصد داریم شهدای کل کشور را از طریق آن معرفی نماییم.

 

اسکندری در خصوص این اپلیکیشن گفت: در این برنامه که بر روی گوشی های همراه هوشمند نصب می شود، تمام شهدا و اطلاعات مربوط به آنها، و همچنین جزئیاتی در حد آمار شهدای شهر و بخش و حتی روستا و همچنین اطلاعات جانبی روستا را نیز در بر میگیرد و می تواند فرصت خوبی برای معرفی منطقه نیز باشد.

 

وی افزود: متأسفانه در فارس، در زمینه معرفی شهدا ضعیف عمل شده و حتی در زمینه نامگذاری معابر نیز از ایشان غفلت کرده ایم.

 

مسئول قرارگاه فرهنگی دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس را دیگر برنامه انجام شده در راستای آشنایی دانش آموزان با شهدای شهرستان عنوان کرد.

 

اسکندری همچنین گفت: تنظیم جدول قرائت قرآن بنام شهدای مرودشت، که به صورت روزانه انجام می شود، از دیگر اقدامات یاست که در راستای گسترش فرهنگ قرآن در میان جامعه انجام شده است.

 

این فعال فرهنگی شهرستان مرودشت بیان داشت: تاکنون هیچگونه حمایت مالی دولتی از این برنامه ها صورت نگرفته و امیدواریم مسئولین با هر ظرفیتی که می توانند به ان برنامه ها کمک کنند.

 

وی در پایان، از مسئولین خواست نسبت به رفع موانع احداث باغ موزه دفاع مقدس در مرودشت اقدام کنند تا زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیش از پیش در شهرستان فراهم گردد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر