خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۶/۰۹/۲۷ ۱۳:۴۲
شناسه خبر : 21493

دستگیری یک سارق و ۲ مالخر خودرو در مرودشت

گروه استان ها- فارس- فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری یک سارق و ۳ مالخر و کشف ۱۵ فقره سرقت در آن شهرستان خبرداد. سرهنگ “اسماعیل زراعتیان” درگفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهرستان “مرودشت”، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور ...

گروه استان ها- فارس- فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری یک سارق و ۳ مالخر و کشف ۱۵ فقره سرقت در آن شهرستان خبرداد.

سرهنگ “اسماعیل زراعتیان” درگفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهرستان “مرودشت”، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرارگرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک سارق حرفه ای و ۲ مالخر شدند که در یک عملیات ضربتی آن ها را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: سارق پس از تحقیقات و روبه رو شدن با ادله پلیس، به ۱۲ فقره سرقت خودرو و ۳ فقره سرقت موتور تیلر و فروش آن ها به ۲ مالخر دستگیر شده اعتراف کرد.

سرهنگ زراعتیان با اشاره به اینکه مالخران پس از خرید خودرو از سارق، آن ها را اوراق می کردند، خاطر نشان کرد: در بازرسی از محل یک دستگاه خودرو نیسان مسروقه کشف و تحویل مال باخته شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت در پایان با اشاره به تحویل سارق و مالخران به مراجع قضائی از شهروندان خواست نکات ایمنی پیشگیری از سرقت را رعایت کنند و در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.