۱۵:۱۳:۱۵ - چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۷
دیدار از خیر نیکوکار بخش سیدان
دیدار اعضای شورای مجمع خیرین تامین سلامت شهرستان مرودشت با  خانواده خیر نیکوکار سید صدرالدین سجادیان صورت گرفت.   به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مرودشت ، در این دیدار  که توسط مجمع خیرین سلامت شهرستان مرودشت ترتیب داده شد، رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت به همراه اعضای مجمع خیرین سلامت

دیدار اعضای شورای مجمع خیرین تامین سلامت شهرستان مرودشت با  خانواده خیر نیکوکار سید صدرالدین سجادیان صورت گرفت.

 

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مرودشت ، در این دیدار  که توسط مجمع خیرین سلامت شهرستان مرودشت ترتیب داده شد، رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت به همراه اعضای مجمع خیرین سلامت ، اعضای شورا وشهردار شهر سیدان به دیدار یکی از خیرین نیکوکار بخش سیدان رفتند.

 

دکتر مسلم فلاحی در این دیدار ضمن تقدیر و تشکراز اقدامات شایسته و خداپسندانه این خیر در حوزه سلامت ، از خداوند برای ایشان سلامتی و طول عمر با عزت در سایه  امام عصر (عج) را خواستار شد.

 

دکتر فلاحی با اشاره به نیاز بخش ها و لزوم فعال شدن مجمع خیرین در بخش های مختلف شهرستان گفت یکی از راههایی که باعث می شود تا نیازسنجی بهتر در بخش ها صورت گیرد تشکیل مجمع خیرین سلامت در هر بخش است تا از این طریق نیاز سنجی صورت پذیرد.

 

این خیر با اهدای زمینی به متراژ ۶۶۰۷ متر مربع زمینه احداث درمانگاه بستری درمانی شهر سیدان که در حال ساخت می باشد را فراهم نمود.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر