۶:۰۳:۵۹ - یکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۳
دیدار بسیجیان پاسارگاد با امام جمعه این شهرستان+ تصاویر
جمعی از مسولان وبسیجیان شهرستان پاسارگاد به مناسبت آغاز هفته بسیج با حضور در دفتر حجت الاسلام طالبی نژاد امام جمعه شهرستان با وی دیدار کردند.   به گزارش طنین پاسارگاد، حجت الاسلام طالبی نژاد در این دیدار اظهار داشت: بسیج محور وحدت و رمز تداوم و بقای انقلاب و مروج ارزش های اسلامی است.

8

جمعی از مسولان وبسیجیان شهرستان پاسارگاد به مناسبت آغاز هفته بسیج با حضور در دفتر حجت الاسلام طالبی نژاد امام جمعه شهرستان با وی دیدار کردند.

 

به گزارش طنین پاسارگاد، حجت الاسلام طالبی نژاد در این دیدار اظهار داشت: بسیج محور وحدت و رمز تداوم و بقای انقلاب و مروج ارزش های اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه توسعه و تعمیق فرهنگ بسیجی در راستای جهت گیری اسلامی و حفظ خط قران و سیره پیامبر از عمده وظایف سازمان بسیج است بیان داشت: تحقق بخشیدن منویات مقام معظم رهبری و ارشاد و هدایت سایر اعضای بسیج از دیگر وظایف این سازمان است.

 

امام جمعه پاسارگاد ادامه داد: انقلاب و اسلام سرچشمه گرفته شده از مبنای دینی پیامبر اسلام است که وظیفه بسیجیان را نسبت به سایر اقشار جامعه در دفاع از آرمان های آن سنگین تر می کند.

 

حسین زارعی فرمانده سپاه پاسارگاد نیز ضمن تشریح برنامه های گرامی داشت هفته بسیج از برگزاری حدود ۸۰ برنامه فرهنگی در این ایام خبر داد.

 

فرمانده سپاه پاسارگاد ادامه داد: دیدار با نماینده ولی فقیه در شهرستان، فضا سازی، صدور بیانیه و دیدار عمومی با مردم بخشی از برنامه های گرامی داشت در هفته بسیج است.

وی همچنین از برپایی کرسی های آزاد اندیشی، یادواره شهدا و سرکشی از خانواده معظم شهدا به عنوان بخشی دیگر از برنامه های تدارک دیده شده در هفته بسیج نام برد.

  1. رضا مردانه   آذر ۵, ۱۳۹۳  

    چه جالب . طنین پاسارگاد نوشته دیدار بسیجیان در صورتی که تو عکس ها فقط کادر نیرو انتظامی و سپاه دیده می شود


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر