۸:۱۱:۲۷ - پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۳
دیدار جمعی از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش مرودشت با امام جمعه این شهرستان+ تصاویر
به مناسبت عید سعید غدیر، جمعی از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش مرودشت به همراه رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان، با حجه الاسلام احمدی دیدار کردند.   به گزارش “پارس دشت” در ابتدای این دیدار که در محل دفتر امام جمعه شهرستان مرودشت برگزار شد، عباس حبیبی، رئیس اداره ورزش و جوانان مرودشت ضمن

IMG_3317

به مناسبت عید سعید غدیر، جمعی از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش مرودشت به همراه رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان، با حجه الاسلام احمدی دیدار کردند.

 

به گزارش “پارس دشت” در ابتدای این دیدار که در محل دفتر امام جمعه شهرستان مرودشت برگزار شد، عباس حبیبی، رئیس اداره ورزش و جوانان مرودشت ضمن تبریک فرا رسیدن عید غدیرخم، به تشریح گوشه ای از توانمندی های ورزش شهرستان مرودشت پرداخت و گفت: شهرستان مرودشت در رشته های مختلف، به ویژه رشته های قدرتی همواره به عنوان “روسیه و بلغارستان ایران” معروف بوده است و فیزیک خاص بعلاوه هوش بالای ورزشکاران مرودشتی باعث شده است که افتخاراتی در این شهرستان رقم بخورد که در سطح استان و بعضا کشور، منحصر به فرد است.

 

وی ادامه داد: “تداوم” و “تعدد” قهرمانی در رشته های مختلف، دو ویژگی هستند که کمتر شهرستانی در سطح کشور، از آن برخوردار است و  در رشته هایی مثل وزنه برداری، کاراته، تکواندو و … ورزش فارس، در مرودشت خلاصه می شود.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مرودشت ضمن اشاره به گوشه ای از افتخارات کسب شده توسط ورزشکاران برجسته این شهرستان همچون عباس نجاتی، محمدحسین نجاتی، علی دهقانیان و …، اظهار داشت: این موفقیت ها در حالی توسط ورزشکاران شهرستان کسب شده است که مرودشت از نظر سرانه ورزشی، بسیار محروم است و به دلیل توزیع ناعادلانه اعتبارات از سوی کشور و استان، در رده های آخر شهرستان های فارس قرار می گیرد.

 

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با حمایت امام جمعه شهرستان، از جامعه ورزش، گامی مهم درجهت رفع کمبودهای امکانات این شهرستان و مشکلات قهرمانان برداشته شود تا در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان به ویژه الگوسازی های صهیونیست ها، بتوان قهرمانان ارزنده و بومی این شهرستان را به عنوان الگوهای مناسب، به نسل نوجوان و جوان معرفی نمود.

 

در ادامه این جلسه قهرمانان و پیشکسوتان حاضر در جلسه از جمله محمود زارع، پوریا حبیبی، غلام حسین نجاتی، محمدعلی زارع، محمدمهدی عباسی، ابراهیم رفیعی، مریم احمدی، اعظم خلیفه، آسیه مردانی، مژده مردانی و آرش حبیبی نیز ضمن معرفی خود و افتخاراتشان، به بیان گوشه ای از مسائل و مشکلات پیش روی حوزه های فعالیت خود پرداختند.

 

در پایان نیز حجه الاسلام احمدی ضمن خوشامدگویی به ورزشکاران و مسئولین ورزش شهرستان، ضمن تبیین جایگاه ورزش از منظر اسلام و رهبری، بیان داشت: جای تعجب است که چرا شهری با دارا بودن چنین ظرفیت و قهرمانانی در سطح المپیک، باید اینگونه از فقر امکانات رنج ببرد.

 

وی افزود: باید با حضور همه مسئولین شهرستان و در جلساتی تخصصی، مشکلات ورزش شهرستان، کالبد شکافی شود تا بتوان راه حل مناسبی نیز برای آنان پیدا کرد.

 

امام جمعه شهرستان مرودشت اظهار داشت: یکی از افتخارات بنده این است که در طول سه سال حضورم در شهرستان هرسین، هر هفته برنامه والیبال ستاد نمازجمعه آن شهرستان را دایر می نمودیم و حتی در مسابقات نیز حضور داشتیم و این راه را نوعی تبلیغ عملی در جهت جذب مردم به ورزش می دانستیم. در مرودشت نیز هر کاری که در حوزه اختیارات و توان بنده باشد، دنبال خواهم کرد.

  IMG_3322

IMG_3319

IMG_3323 IMG_3325


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر