خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۶/۰۷/۰۶ ۰۹:۵۴
شناسه خبر : 20760

دیدار زائر دوچرخه سوار کربلا با ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرودشت

زائر دوچرخه سوار کربلا با ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرودشت دیدار کرد.   به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، روح اله بصیری نیا دوچرخه سوار عاشق امام حسین(ع) که مسافت شهرستان شهریار در استان تهران تا مرقد امام حسین(ع) را رکاب زده بود با حضور در دفتر کار ...

زائر دوچرخه سوار کربلا با ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرودشت دیدار کرد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، روح اله بصیری نیا دوچرخه سوار عاشق امام حسین(ع) که مسافت شهرستان شهریار در استان تهران تا مرقد امام حسین(ع) را رکاب زده بود با حضور در دفتر کار شهرام صالحی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت پیام عشق و ارادت به امام حسین(ع) و شهداء را به شهروندان شریف مرودشت و جامعه فرهنگی هنری این شهرستان ابلاغ نمود.

 

در این دیدار، صالحی رئیس اداره ضمن برشمردن فضائل زیارت آستان متبرکه ائمه بویژه سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع)، جامعه امروز و نسل جوان را تشنه دریافت معنویات حرکت تاریخ ساز عاشورا دانست.

 

دبیر انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان با اشاره به وظیفه تمام شیعیان در گسترش فرهنگ عاشورا بیان داشت: باید از هر حرکتی که توجه جامعه را به سمت عاشورا و کربلا جلب کند پشتیبانی کرد فلذا کار ارزشمند ورزشکار اهل شهریار که حامل پیام شهدا و عطر تربت سیدالشهداء می باشد، ستودنی است.