۸:۱۲:۲۰ - پنجشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵
دیدار صالحی رئیس ارشاد با بوستانی دادستان عمومی وانقلاب شهرستان مرودشت
در این دیدار شهرام صالحی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر تنوع سلایق موجود و تکثر مصادیق در فضای فرهنگی و هنری کشور، بر لزوم قانون مداری و هنجار شناسی در بخش فرهنگ تاکید نمود.   به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت؛ وی ظرفیت های بخش فرهنگ

img_20170101_222607

در این دیدار شهرام صالحی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر تنوع سلایق موجود و تکثر مصادیق در فضای فرهنگی و هنری کشور، بر لزوم قانون مداری و هنجار شناسی در بخش فرهنگ تاکید نمود.

 

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت؛ وی ظرفیت های بخش فرهنگ را فرصتی پیش روی دستگاه ها ی قضایی برشمرد و آمادگی فعالان بخش فرهنگ را در مسیر توانمند سازی شهروندان و افزایش آگاهی های اجتماعی اعلام نمود.

 

در ادامه، باقر بوستانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مرودشت با تبریک این انتصاب، مردم مرودشت را افرادی مهربان، باگذشت و همراه مسئولین توصیف نمود.

 

این مقام قضایی اعلام کرد: در چند سال اخیر با توجه به وقوع خشکسالی و تعطیلی برخی صنایع در سطح شهرستان، حجم پرونده های ورودی به دادگستری بعضا افزایش یافته و به همین دلیل لزوم کار فرهنگی و آموزش های عمومی بیش از پیش مشاهده می گردد.

 

وی با اشاره به وضعیت کنونی سینما ابوذر، خواستار پیگیری قانونی جهت بازگشایی اماکن موثر و کارآمد فرهنگی درسطح شهرستان گردید.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر