خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۷/۱۱/۱۴ ۱۴:۵۱
شناسه خبر : 22169

دیدار مسئولین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت با جانباز ۷۰ درصد جنگ تحمیلی

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، رییس و پرسنل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت میلاد حضرت ابوالفضل و روز جانباز، با کیامرث زارع جانباز ۷۰ درصد دیدار و گفتگو نمودند. در این دیدار صمیمانه شهرام صالحی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سلیمانی معاون هنری اداره، مرادی مسئول ...

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، رییس و پرسنل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت میلاد حضرت ابوالفضل و روز جانباز، با کیامرث زارع جانباز ۷۰ درصد دیدار و گفتگو نمودند.
در این دیدار صمیمانه شهرام صالحی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سلیمانی معاون هنری اداره، مرادی مسئول خانه فرهنگ شهرستان مرودشت و ابراهیم کشاورزی کارشناس امورمالی بنیاد شهید و امور ایثارگران، حضور داشتتد.
صالحی در این دیدار صمیمانه بیان داشت: بدون شک اگر حضور رزمندگان دفاع مقدس نبود، کشور حفظ نمی شد و نهال نوپای انقلاب در سالهای ابتدای شکل گیری، از دست می رفت.
وی قدردانی از کار بزرگ و ارزشمند شهدا، جانبازان و ایثارگران و فرهنگسازی پیرامون آنان را کمترین وظیفه شهروندان و نهادهای فرهنگی دانست و گفت: مشکلات وجود دارد اما بی انصافی است اگر قدردان این فداکاری ها و نتایج آن نباشیم. وی گفت اگر در آن روزهای خطر، مردان و زنان شجاعمان به میدان نمیرفتند به سرنوشت کشورهایی مثل عراق و افغانستان دچار می شدیم.
وی حمایت و همراهی همسران و مادران رزمندگان را عامل مهمی در استقامت ایشان دانست و بیان داشت: همسران رزمندگان ، نمونه بی نظیر صبر و بردباری هستند و چه در زمان جنگ و چه در سالهای پس از آن، با شکیبایی بسیار، بار سنگین زندگی را به دوش کشیدند و در آزمون الهی سربلند شدند.
در ادامه، جانباز کیامرث زارع، همسر و فرزند محترم ایشان به بیان خاطرات و نحوه مجروح شدن و سالهای مجروحیت پرداختند. لازم به ذکر است کیامرث زارع، جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس در عملیات کربلای یک، در منطقه مهران از ناحیه دست دچار مجروحیت شده است.