۷:۲۹:۳۵ - چهارشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۴
دیدار هیئت رئیسه خانه مطبوعات مرودشت با آتش نشان فداکار، مهدی نجم باختری+ تصاویر
به منظور عیادت و تجلیل از زحمات آتش نشان فداکار مرودشتی، مهدی نجم باختری اعضای هیئت رئیسه خانه مطبوعات مرودشت در منزل وی حاضر شدند.   به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی خانه مطبوعات مرودشت، در ابتدای این دیدار که با همکاری مهراب سعیدی رئیس آتش نشانی مرودشت برگزار شد، صالحی کارشناس مطبوعات

mr.-najm

به منظور عیادت و تجلیل از زحمات آتش نشان فداکار مرودشتی، مهدی نجم باختری اعضای هیئت رئیسه خانه مطبوعات مرودشت در منزل وی حاضر شدند.

 

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی خانه مطبوعات مرودشت، در ابتدای این دیدار که با همکاری مهراب سعیدی رئیس آتش نشانی مرودشت برگزار شد، صالحی کارشناس مطبوعات اداره ارشاد و عضو هیئت رئیسه خانه مطبوعات مرودشت ضمن برشمردن ارزش فداکاری صورت گرفته توسط مهدی نجم باختری و سپاس از زحمات خانواده ایشان در تحمل دشواری های ناشی از حادثه، از خانواده این آتش نشان فداکار دعوت نمود تا به عنوان میهمان ویژه در مراسم روز خبرنگار (۱۷ مرداد) که از سوی خانه مطبوعات شهرستان برگزار خواهد گردید، حضور یابند.

 

IMG_4189

در ادامه، معینی پیشکسوت مطبوعات مرودشت با ذکر آیه قرآنی “فضل الله المجاهدین علی القاعدین اجرأ عظیما” به بیان اهمیت فداکاری و جهاد در دین اسلام پرداخت و گفت: جهاد با مال، جهاد با نفس و جهاد به واسطه بذل جان از انواع ارزشمند جهاد است وکسانی که با بذل جان و سلامتی خویش، موجب آسایش و آرامش دیگران می شوند، جایگاه ویژه ای دارند.

 

IMG_4192

بهفر حیدری، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش و نائب رئیس خانه مطبوعات مرودشت ضمن تشکر از جانفشانی و فداکاری مهدی نجم باختری و تلاش و همدردی رئیس و پرسنل آتش نشانی مرودشت، تأکید کرد: مرودشت، ذخیره بی پایان نیروی انسانی توانمند و توسعه یافته است و یاد و خاطره فداکاری شما، هرگز از خاطر مرودشتی ها پاک نخواهد شد.

 

IMG_4197

عبدالصمد سلیمانی، گزارشگر برنامه «خوبی از خودتونه» شبکه دو و برنامه «گلخانه» شبکه سه سیما، با مهم دانستن ارج گذاری به زحمات کسانی که برای شهروندان، آرامش و رفاه فراهم می کنند، جای اینگونه حرکت ها را در جامعه، خالی دانست و خواستار تجلیل هرچه بیشتر و بهتر از چنین افراد فداکاری شد.

 

 

حسین قلی زاده، با تشکر از رسانه ها که نقش موثر و روحیه بخشی در جریان حادثه مصدومیت مهدی نجم باختری داشته اند، حرکت صورت گرفته از سوی خانه مطبوعات را حرکتی شایسته و در جهت گسترش فرهنگ «قدرشناسی» دانست.

 

IMG_4199

علی زاده معاون اداری و مالی سازمان آتش نشانی مرودشت نیز ضمن قدردانی از حمایت های صورت گرفته از سوی مطبوعات، وضعیت کنونی مهدی نجم باختری را با توجه به شدت جراحات وارده، رضایت بخش دانست و اظهار امیدواری کرد به زودی این آتش نشان فداکار، سلامتی خود را به دست آورده و به جمع همکارانش بپیوندد.

 

IMG_4196

مهدی نجم باختری، آتش نشان فداکار مرودشتی که هنگام مأموریت و در جریان کمک رسانی به شهروندان، دچار حادثه شده و نزدیک به ۲۰ عمل جراحی را پشت سر گذاشته بود، ضمن اعلام خرسندی از همدردی ها و مساعدت های بی دریغ مجموعه شهرداری و پرسنل آتش نشانی مرودشت به ویژه سعیدی مدیرعامل این سازمان، شرایط کنونی خویش را مطلوب اعلام نموده و گفت: علیرغم تحمل درد و سختی های فراوان، به تقدیر الهی راضی هستم و شکایتی ندارم.

 

همسر ایشان نیز با ذکر سختی ها و دشواری های ناشی از حادثه رخ داده، بازگشت وی به زندگی و حضور ارزشمند این آتش نشان فداکار در جمع خانواده را از نعمت های الهی دانست.

 

IMG_4191

najm.Untitled

2najm  IMG_4202IMG_4203

  1. زارع کردشولی   تیر ۳۱, ۱۳۹۴  

    احسنت به سایت پارس دشت واعضای رسانه ای ومستقل مرودشت کاش دوستان شما نیزمستقل باقی می ماندند ورسالت خود را انجام می دادند.
    البته شاید کم کاری بعضی از بزرگترها باشد که برخی خبرنگاران استقلال خودرا ازدست داده اند


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر