۵:۳۶:۲۰ - چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
رئیس اداره گاز مرودشت معرفی شد
با حضور مسئولان محلی و استانی، رئیس جدید اداره گاز مرودشت معرفی و از خدمات رئیس پیشین این اداره قدردانی شد.  به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، فرماندار مرودشت در آیین تودیع و معارفه رؤسای جدید و پیشین اداره گاز مرودشت که با حضور رئیس اداره بهره‌برداری گاز استان فارس در امور شهرستان‌ها و معاونان

با حضور مسئولان محلی و استانی، رئیس جدید اداره گاز مرودشت معرفی و از خدمات رئیس پیشین این اداره قدردانی شد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، فرماندار مرودشت در آیین تودیع و معارفه رؤسای جدید و پیشین اداره گاز مرودشت که با حضور رئیس اداره بهره‌برداری گاز استان فارس در امور شهرستان‌ها و معاونان فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مطالبات جدی و اساسی مردم در حوزه خدماتی و زیرساختی انرژی به ‌ویژه در حوزه گاز است.

سیدیدالله حسینی یکی از راهکارهای کم کردن هزینه صنایع و کارگاه‌های کوچک و بزرگ در این شهرستان را اتصال این صنایع به شبکه گازرسانی دانست و خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته در مرودشت گام‌های مهمی در حوزه خدمات گازرسانی به ‌ویژه به صنایع و کارگاه‌های تولیدی با توجه به اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها و افزایش حامل‌های انرژی مانند مازوت برداشته شد که شایسته تقدیر است.

وی به بیان ویژگی‌های مدیر موفق پرداخت و افزود: مدیر موفق شخصی است که بتواند با روحیه بسیجی و جهادی و پایبندی به ارزش‌های نظام و انقلاب و بهره‌گیری از قابلیت‌ها، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود تمام‌ وقت خود را صرف خدمت‌رسانی و تربیت نیروهای خلاق تأثیرگذار برای سازمان کند.

فرماندار مرودشت خواستار خدمت بیش‌ از پیش رئیس جدید اداره گاز ناحیه مرودشت به مردم شد و خاطرنشان کرد: خدمتگزاری به مردم توفیق بزرگی است و کسی که مسئولیت را می‌پذیرد باید کارنامه‌ای از دوران خدمتی خود را به خداوند و افکار عمومی تحویل دهد.

حسینی در پایان از زحمات و تلاش‌های عبدالعلی رحیمی رئیس پیشین اداره گاز ناحیه مرودشت تقدیر و برای رضا زارعی رئیس جدید این اداره آرزوی موفقیت کرد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر