۱۲:۵۱:۴۶ - دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳
رئیس و اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی فارس انتخاب شدند
 غلامحسین یعقوبی برای مدت یک سال دیگر به ریاست شورا اسلامی استان فارس انتخاب شد.   غلامحسین یعقوبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: در انتخاب رئیس شورا اسلامی استان فارس از ۲۹ عضو ۲۵ نفر حضور داشتند که پس از رأی‌گیری غلامحسین یعقوبی با ۲۵ رأی به‌عنوان رئیس شورا، حسین نعمتی

13911007000077_PhotoA

 غلامحسین یعقوبی برای مدت یک سال دیگر به ریاست شورا اسلامی استان فارس انتخاب شد.

 

غلامحسین یعقوبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: در انتخاب رئیس شورا اسلامی استان فارس از ۲۹ عضو ۲۵ نفر حضور داشتند که پس از رأی‌گیری غلامحسین یعقوبی با ۲۵ رأی به‌عنوان رئیس شورا، حسین نعمتی با ۱۵ رأی نایب‌رئیس، محمدمسعود کشاورز با ۱۷ رأی سخنگو و عزیزالله عزیزپور و محمد مجرد به ترتیب با ۱۶ و ۱۹ رأی به‌عنوان منشی شورای اسلامی استان فارس انتخاب شدند.

 

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه در مورد معرفی اکبر حسن‌زاده نماینده شورای اسلامی فیروزآباد به‌عنوان نماینده کمیسیون مردم‌نهاد به استانداری و نیز لایحه دولت، در مورد انتخاب شهردار از سوی مردم و یا اعضای شورای اسلامی که با نمایندگان مجلس، شورای عالی استان‌ها و روسای شورای اسلامی این استان در حال پیگیری است به بحث و بررسی پرداخته شد.

 

رئیس شورای اسلامی استان فارس تصریح کرد: پیشنهاد درج عملکرد یک‌ساله شورا به‌صورت گزارش در ویژه نامه شورای اسلامی این استان، تغییر و تحول سهم اداری شورای استان فارس، ارسال نامه تشکرآمیز از سوی اعضای شورای اسلامی این استان به سردار سلیمانی در مورد دفاع از مردم مظلوم جهان از دیگر موارد مطرح‌شده در این جلسه بود.

 

غلامحسین یعقوبی بیان داشت: در این جلسه همچنین مقرر شد کسانی که در استخدام ادارات و نهادهای دولتی بوده و مایل هستند که در هفته به مدت دو روز مامور به شهرستان‌ها شوند از سوی رئیس شورا و استانداری صورت گیرد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر