خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۴/۰۱/۰۴ ۰۷:۴۸
شناسه خبر : 6831

راهیابی داستان نویسنده مرودشتی به مرحله داوری مردمی جشنواره پایداری

داستان نویسنده مرودشتی به مرحله داوری مردمی جشنواره داستان کوتاه پایداری راه یافت.   به گزارش “پارس دشت”، با بررسی نزدیک به ۶۰۰ اثر از سوی داوران جشنواره داستان کوتاه پایداری، ۸۸ داستان کوتاه به مرحله دوم داوری راه‌یافته‌اند که داستان عابدین زارع نویسنده مرودشتی با عنوان «بی بهانه» نیز در میان آنان به چشم ...

13910719000021_PhotoAداستان نویسنده مرودشتی به مرحله داوری مردمی جشنواره داستان کوتاه پایداری راه یافت.

 

به گزارش “پارس دشت”، با بررسی نزدیک به ۶۰۰ اثر از سوی داوران جشنواره داستان کوتاه پایداری، ۸۸ داستان کوتاه به مرحله دوم داوری راه‌یافته‌اند که داستان عابدین زارع نویسنده مرودشتی با عنوان «بی بهانه» نیز در میان آنان به چشم می خورد.

 

بر اساس این گزارش، داستان‌های راه یافته به مرحله دوم در خروجی سایت انتشارت هزاره ققنوس به نشانی  http://nashrehezare.ir خواهد ماند تا منتخب مردمی نیز  از میان تمامی  ۸۸ داستان این مرحله انتخاب گردد.

 

از آنجایی که داستان منتخب، از طریق نظرسنجی پیامکی و با نظر مستقیم مخاطبان انتخاب می گردد، همشهریان می توانند با ارسال کد ۱۲۱ به شماره ۰۲۱۰۰۰۰۳۶۵، این نویسنده جوان مرودشتی را حمایت نمایند.

 

ضمنا هر فرد(شماره تلفن) فقط یکبار فرصت شرکت در این نظر سنجی را دارد و تنها یک داستان را باید انتخاب نماید.

 

این نظرسنجی تا روز ۱۵ فروردین ادامه دارد.

 

گفتنی است عابدین زارع  دانش آموخته کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی و دارای مقاله های متعددی در زمینه داستان، حماسه، عرفان و ادبیات معاصر در مجلات و کنفرانس های دانشگاهی است.

 

وی در زمینه داستان کوتاه نیز فعالیت دارد و امسال با ۷ داستان کوتاه در در پنجمین جشنواره داستان کوتاه پایدارای(به همت انتشارات هزاره ققنوس) شرکت نمود که داستان «بی بهانه» به مرحله پایانی راه یافته است.