۶:۴۰:۰۲ - شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۳
راه اندازی دفتر خبرگزاری فارس شمال استان به میزبانی پاسارگاد+ تصاویر
دفتر خبر گزاری فارس در شمال استان فارس با حضور قهرمانی سرپرست خبر گزاری فارس در استان فارس، شریفی معاونت فرمانداری پاسارگاد، سکوت شهردار سعادتشهر وجمعی از دیگرمسئولان شهرستان پاسارگاد به بهره برداری رسید. به گزارش  طنین پاسارگاد، محسن شریفی معاونت فرمانداری پاسارگاد در این مراسم اظهار داشت: شهرستان پاسارگاد،از شهرستان های خبرساز است و

دفتر خبر گزاری فارس در شمال استان فارس با حضور قهرمانی سرپرست خبر گزاری فارس در استان فارس، شریفی معاونت فرمانداری پاسارگاد، سکوت شهردار سعادتشهر وجمعی از دیگرمسئولان شهرستان پاسارگاد به بهره برداری رسید.

به گزارش  طنین پاسارگاد، محسن شریفی معاونت فرمانداری پاسارگاد در این مراسم اظهار داشت: شهرستان پاسارگاد،از شهرستان های خبرساز است و جای توسعه فراوانی هم دارد که امیدوار هستیم با راه اندازی دفتر خبر گزاری فارس در این شهرستان این امر محقق شود.

شریفی افزود: پاسارگاد به لحاظ موقعیت استراتژیک در جایی قرار گرفته است که محل پیوند چند شهرستان می باشد و به نوعی مرکز استان و شمال استان را به هم ارتباط می دهد.

وی ادامه داد: امیدوار هستیم با راه اندازی دفتر خبر گزاری فارس و با همکاری کسانی که در این خبر گزاری فعالیت می کنند، مشکلات شهرستان پاسارگاد مرتفع شود.

این مقام مسئول ابراز داشت: نگاه مدیریت ارشد شهرستان پاسارگاد بر همین است که با تعاملی که با اصحاب رسانه ایجاد می شود برای توسعه شهرستان اقدامات خوبی انجام شود.

در ادامه  عزیزالله قهرمانی مسئول دفتر نمایندگی خبر گزاری فارس در استان فارس اظهار داشت: نگاه ما در خبر گزاری در سطح این استان بخشی‌نگری نیست و تمام نقاط فارس برای ما مهم و مردم خونگرم و مهربان این دیار عزیز و دوست‌داشتنی هستند.

عزیزالله قهرمانی با اشاره به اینکه شعار محوری و فراگیر این رسانه تاثیرگذار، «فارس فرزند ایران اسلامی است» و تمام کشور را در جغرافیای بزرگی به‌نام ایران سرافراز اسلامی می‌نگرد، اضافه کرد: امروزه خبر وعرصه اطلاع رسانی یک مقوله بسیار مهم می باشد به طوری که کشورهای مختلف، هزینه های  کلانی را انجام می دهند تا بتوانند سهمی را در جهان در زمینه های مختلف داشته باشند.

قهرمانی با یبان اینکه بنا به آمار وارقام، خبرگزاری فارس حرف اول را در منطقه خاور میانه می زند، افزود: خبر گزاری فارس یک خبر گزاری است که چه در داخل وچه در خارج از کشور به  خط ومشی آن  که خط ومشی ولایی بودن خلاصه می شود، واقف هستند.

وی ادامه داد: امروزه رسانه، نه در شعارو به یقین، قوه چهارم دموکراسی در دنیا مطرح می باشد، به این دلیل که به لحاظ قدرت گوی سبقت را از قوای سه گانه دیگر ربوده است.

قهرمانی بیان داشت: اگر دستگاه و مسئولی وقوف آنچنانی به اهمیت رسانه نداشته باشد،تردیدی نیست که این شخص نمی تواند گامی در جهت رشد آن منطقه داشته باشد.

وی تصریح کرد: شهرستان پاسارگاد ظرفیت های بسیار خوب و ویژه ای را داراست که عواملی از جمله بعضی از تنگ نظری ها و دید های بسته مانع می شوند تا از پتانسیل این شهرستان در جهت استفاده نه تنها منطقه واستان بلکه کشور گامی برداشته شود.

در پایان این مراسم سجاد زارع به عنوان نماینده خبری این خبرگزاری در شمال  فارس، توسط سرپرست این رسانه در استان، به حاضران معرفی شد.

گفتنی است دفتر خبر گزاری فارس در شمال فارس در ساختمان شورای شهر سعادتشهر مستقر می باشد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر