۷:۲۳:۴۹ - سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
راه اندازی مجدد خط تولید یخچال و کولر آزمایش مرودشت
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت:خطوط تولید یخچال و کولر در کارخانه آزمایش مرودشت پس از سال ها توقف در حال راه اندازی است، این خبر نوید بخش خروج این واحد صنعتی از بحران مشکلات سال های اخیر است. به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ علی همتی در نشستی افزود: راه اندازی

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت:خطوط تولید یخچال و کولر در کارخانه آزمایش مرودشت پس از سال ها توقف در حال راه اندازی است، این خبر نوید بخش خروج این واحد صنعتی از بحران مشکلات سال های اخیر است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ علی همتی در نشستی افزود: راه اندازی مجدد خطوط تولید یخچال و کولر در این کارخانه نقطه امیدی برای سایر واحدهای دچار مشکل نقدینگی دراستان است.

وی اظهارکرد:با توجه به بازدید از تعدادی از واحدهای تولیدی، با وجود مسائل و مشکلات زیرساختی و نیز مشکلات نقدینگی در این واحدها در پی احیای تعدادی از آنها هستیم و کارخانه آزمایش مرودشت از جمله آنهاست.

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان فارس گفت: دربخش معادن و واگذاری ها نیز با هماهنگی اداره های کل منابع طبیعی، محیط زیست و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حال فراهم کردن شرایط صحیح وقانونمندی هستیم تا مشکلات دراین حوزه برطرف شود.

همتی با اشاره به تغییرات صورت گرفته در نمودار سازمانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس اظهار کرد: در نمودار جدید سازمانی، معاونت ها به چهار معاونت امور صنایع، معاونت امور معادن، معاونت بازرگانی و معاونت توسعه مدیریت و منابع تغییر کرده است.

وی با گرامیداشت هفته زن افزود: شرایط جدیدی ایجاد شده است که بانوان می توانند نقش پررنگتری داشته باشند و در این زمینه آمادگی داریم از ظرفیت ها، قابلیت ها و توان مدیریتی بانوان در همه مناطق استان فارس بهره ببریم.

بر چسب ها:

ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر