۱۰:۵۰:۲۰ - یکشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴
رضاصالحی، سر مربی مقاومت بسیج پاسارگاد شد
سرمربی سابق تیم پویندگان مرودشت، به باشگاه بسیج پاسارگاد پیوست. به گزارش طنین پاسارگاد به نقل از روابط عمومی باشگاه مقاومت بسیج پاسارگاد،رضا صالحی که در سال های ۸۵ و۹۲ باشگاه های پاس و پویندگان مرودشت را به قهرمانی لیگ برتر استان فارس رسانده با قراردادی یکساله سرمربی مقاومت پاسارگاد در لیگ برتر استان شد.

IMG-20150407-WA0007

سرمربی سابق تیم پویندگان مرودشت، به باشگاه بسیج پاسارگاد پیوست.

به گزارش طنین پاسارگاد به نقل از روابط عمومی باشگاه مقاومت بسیج پاسارگاد،رضا صالحی که در سال های ۸۵ و۹۲ باشگاه های پاس و پویندگان مرودشت را به قهرمانی لیگ برتر استان فارس رسانده با قراردادی یکساله سرمربی مقاومت پاسارگاد در لیگ برتر استان شد.

 

وی که سال گذشته تیم فوتبال پویندگان مرودشت را به مقام قهرمانی در مرحله اول لیگ سه کشور رسانده امیدوار است با حمایت همه جانبه مسئولین شهرستان پاسارگاد به ویژه فرماندهی سپاه منطقه جناب سرهنگ زارعی ،تیمی شایسته ،در خور مردم متمدن این شهرستان وسپاه پاسداران آماده ورود به مسابقات کند.

 

صالحی در گفتگوی کوتاه با طنین پاسارگاد اظهار داشت: با توجه به امکانات سخت افزاری مطلوب مجموعه شهید حاجی پور و  مدیران ورزشی شهرستان پاسارگاد و در راس آنها ریاست محترم اداره ورزش وجوانان و ریاست هیات فوتبال شهرستان پاسارگاد  امیدوار هستیم بهترین نتایج را درلیگ برتر استان به دست بیاوریم.

 

وی ابراز امیدواری کرد: انشالله با کمک  مسولان وپیشکسوتان فوتبال پاسارگاد تیمی بسازیم که مانند  زیر ساخت های ورزشی و به ویژه چمن استاندارد ورزشگاه حاجی پور  زبانزد خاص وعام شود.

 

طنین پاسارگاد،رضا صالحی سابقه مربیگری باشگاههای تخت جمشید وخلیج مرودشت، دانشگاه علمی کاربردی سعادت شهر و مس شهربابک کرمان را در کارنامه دارد.

  1. جلال   اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۴  

    برو آقا رضا. برو که از دست حاج شجاعی و قدرت طلبیش و حبیبی و سیاسی کاریاش راحت شدی. برو دنبال زندگیت اینجا تو مردشت همه به هم دروغ میگن…

  2. مهرزاد حسینی   اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۴  

    مبارک باشه انشالله ک مثل همیشه موفق باشید


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر