خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۴/۰۱/۱۸ ۲۰:۳۶
شناسه خبر : 7037

رضا صالحی سرمربی اسبق پویندگان مرودشت: آقای شجاعی مرغ همسایه غاز نیست!

«به بهانه ی باخت ۴ بر یک پویندگان تلاش مرودشت در برابر برق شیراز»   پارس دشت، رضا صالحی- تیم فوتبال پویندگان تلاش مرودشت، سال گذشته در لیگ برتر استان و در حضور پنج تیم شیرازی با مربیانی چون محمد عباسی، اصغر اکبری، خدامی و… با اقتدار قهرمان شد. پویندگان تلاش، در فصل جاری بدون ...

IMG-20150407-WA0007«به بهانه ی باخت ۴ بر یک پویندگان تلاش مرودشت در برابر برق شیراز»

 

پارس دشت، رضا صالحی- تیم فوتبال پویندگان تلاش مرودشت، سال گذشته در لیگ برتر استان و در حضور پنج تیم شیرازی با مربیانی چون محمد عباسی، اصغر اکبری، خدامی و… با اقتدار قهرمان شد. پویندگان تلاش، در فصل جاری بدون تغییر در کادر فنی و با حفظ استخوان بندی تیم در مرحله ی اول با حضور تیم های قدرتمندی از خوزستان، اصفهان، اراک، یاسوج و بوشهر، با اقتدار صدرنشین شد و به مرحله دوم صعود کرد و در مرحله دوم نیز علیرغم تمام کارشکنی ها -برکنار شدن اینجانب پس از گذراندن مرحله اول و بازگشت مجدد به باشگاه، سه روز مانده به آغاز مسابقات دور دوم که موجب افت تیم به دلیل عدم تمرین و یارگیری در پست های مورد نیاز گردید-تا هفته سوم صدرنشینی بود.

 

اما در هفته های پایانی مرحله اول و در ادامه تغییرات اداره ورزش و جوانان، آقای شجاعی سکاندار فوتبال مرودشت شد و از همان ابتدای کار به جای عمل به رسالت هیات فوتبال، مکرردر مسائل داخلی پویندگان اعمال نظر نموده و مدعی بود «تیم بزرگ، مربی بزرگ می خواهد» ـ در حالی که نمی دانست در طول این چندسال، چه خون دل هایی خورده شد تا این تیم، «بزرگ» شود!

 

با اینکه پویندگان تلاش، صدرنشین جدول بود، رئیس هیئت دست از تلاش درجهت استفاده از مربیان غیربومی نکشید و اسامی افراد امتحان پس داده شیرازی چون جمشید غدیری، اصغر اکبری و محمد عباسی را مطرح می کرد تا اینکه در هفته هشتم پیگیری های ایشان به ثمر نشست و اینجانب از تیم کنار گذاشته شدم.

 

اینک و بعد از گذشت ۶ بازی از رفتن بنده از تیم پویندگان تلاش، چند سوال است که آقای شجاعی باید در برابر افکار عمومی، علاقه مندان و پیشکسوتان فوتبال، به آنها پاسخ دهد:

۱ ـ جناب شجاعی اگر مشکل این تیم من بودم چرا با گذشت ۶ هفته از رفتنم فقط ۳ امتیاز گرفته شد؟؟!!

 

۲ـ جناب شجاعی بر کسی پوشیده نیست که جمشید غدیری را شما به تیم اضافه کردید ـ حال سوال اینجاست چرا بعد از ۲ هفته ملحق شدن و حضور بر سر تمرینات تیم، ایشان شجاعت نشستن بر روی نیمکت را ندارد؟!!
اگر موضوع مالی است که ایشان در جلسه تمرینات اعلام نموده بود توقع مالی ندارد و صحبتی در این مورد نکرده است!

 

۳ـ جناب شجاعی حتمأ به یاد دارید که در دور رفت، پویندگان چه بازی هجومی را در برابر برق شیراز انجام داد و برق با خوش شانسی و خوشحالی از کسب مساوی از مرودشت رفت، اما شما فردای آن روز  با بی انصافی در رختکن پیشکسوتان، من و اعضای تیمم را به باد انتقاد گرفتید و امروز پویندگان از همان برق ۴ گل دریافت کرد و اشک فوتبال دوستان مرودشتی در آمد.

 

به راستی آیا این نتیجه ی همان نسخه ای نیست که برای پویندگان پیچیدید؟!!

 

به عنوان بردار کوچکتر به شما توصیه می کنم تا دیرتر نشده عنان فوتبال مرودشت را رها کرده تا شاید این بار به کاردان سپرده شود.

 

همچنین از سیاسیون ارجمندی که آقای شجاعی را به این پست گماردند، تقاضا می کنم که ضمن عذرخواهی از جامعه شریف فوتبال مرودشت پای خود را از ورزش و فوتبال کنار بکشند که با نتیجه ای که در روزهای اخیر رقم خورد، عاقبت فوتبال سیاسی را دیدیم.