۶:۱۴:۰۷ - شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۶
رقابت ۴۷۶۱ داوطلب مرودشتی در آزمون کنکور سراسری
مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان مرودشت از رقابت ۴۷۶۱ داوطلب مرودشتی در آزمون کنکور سراسری خبر داد.   مرتضی چراغی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در مرودشت بیان داشت: چهار هزار و ۷۶۱ دانش‌آموز مرودشتی در کنکور ۹۶ به رقابت می‌پردازند.   وی افزود: از این تعداد دو هزار و ۹۴۴ دختر و یک‌هزار و ۸۱۷ پسر در آزمون

13960209002139_Test_PhotoH

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان مرودشت از رقابت ۴۷۶۱ داوطلب مرودشتی در آزمون کنکور سراسری خبر داد.

 

مرتضی چراغی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در مرودشت بیان داشت: چهار هزار و ۷۶۱ دانش‌آموز مرودشتی در کنکور ۹۶ به رقابت می‌پردازند.

 

وی افزود: از این تعداد دو هزار و ۹۴۴ دختر و یک‌هزار و ۸۱۷ پسر در آزمون کنکور سراسری در پنج گروه آزمایشی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

 

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان مرودشت بابیان اینکه آزمون کنکور سراسری امسال در ۲۲ حوزه امتحانی در شهرستان مرودشت برگزار می‌شود، اظهار داشت: داوطلبان در صبح روز پنجشنبه ۱۵ تیرماه در آزمون گروه علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی و عصر روز پنجشنبه در آزمون گروه هنر رقابت کردند.

 

وی تصریح کرد: در گروه علوم ریاضی و فنی ۳۴۴ دانش‌آموز شامل ۲۸۰ پسر و ۶۴ دختر در دو حوزه امتحانی باهم رقابت کرده و در گروه علوم انسانی نیز ۵۶۲ دانش‌آموز شامل ۳۶۸ دختر و ۱۹۴ پسر در سه حوزه امتحانی با هم رقابت می‌کنند.

 

این مقام مسؤول تصریح کرد: در عصر پنج‌شنبه ۱۸۸ دانش‌آموز شامل ۱۳۹ دختر و ۴۹ پسر باهم رقابت کردند و در صبح جمعه نیز سه هزار و ۳۰۵ دانش‌آموز شامل دو هزار و ۱۳۴ دختر و یک هزار و ۱۷۱ پسر داوطلب گروه تجربی در ۱۴ حوزه امتحانی به رقابت می‌پردازند.

 

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان مرودشت افزود: عصر امروز (جمعه) در گروه زبان‌های خارجی ۳۶۲ نفر از داوطلبین که از این تعداد ۲۳۹ نفر دختر و ۱۲۳ نفر پسر هستند در دو حوزه امتحانی رقابت خواهند کرد.

 

چراغی عنوان کرد: گروه علوم تجربی و گروه هنر به ترتیب بیشترین و کمترین داوطلبان را دارند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر