۸:۳۵:۵۲ - چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۴
فرماندار مرودشت: وجدان عمومی نسبت به پدیده اعتیاد در مرودشت فعال شود
فرماندار مرودشت با تأکید بر استفاده از روش‌های علمی و عالمانه در مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر، گفت: وجدان عمومی در این شهرستان باید نسبت به پدیده شوم اعتیاد بیدار و فعال شود.   به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، سید یدالله حسینی بعد از ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد

13940309000081_PhotoA

فرماندار مرودشت با تأکید بر استفاده از روش‌های علمی و عالمانه در مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر، گفت: وجدان عمومی در این شهرستان باید نسبت به پدیده شوم اعتیاد بیدار و فعال شود.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، سید یدالله حسینی بعد از ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد و مخدر این شهرستان که با حضور اعضا در سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد از فقر، تخریب محیط‌زیست و تهدیدات هسته‌ای و اعتیاد جوانان به مواد مخدر و روان‌گردان‌ها به‌عنوان سه تهدید اصلی بشر در هزاره سوم از دیدگاه اجتماعی و جامعه‌شناسی یاد کرد و اظهار داشت: برون‌داد این تهدیدها در فروپاشی خانواده‌ها و هزینه‌های مرتب بر آن تأثیر اساسی دارد.

 

فرماندار مرودشت مهم‌ترین گام در اجتماعی کردن و مقابله با مواد مخدر را مشارکت عمومی اعلام کرد و آن را یک ضرورت دانست و بیان داشت: باید اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر را رویکرد اساسی مردم دانست به نحوی اذهان عمومی را درگیر کنیم که هر خانواده یک رابط پیشگیری از اعتیاد باشد و خودشان را در این راه مسئول و ملزم و پاسخگو در برابر این پدیده شوم اجتماعی بدانند.

 

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان مرودشت در ادامه به نقش مسئولان و متولیان و هم‌افزایی آنها در حوزه پیشگیری و مبارزه با این بلای خانمان‌سوز پرداخت و تصریح کرد: دشمن تمام توان و ابزار خود را به‌کار گرفته تا جوانان ما را به دام اعتیاد بکشانند از این‌رو تمام مسئولان ادارات و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان به‌ویژه بهزیستی، آموزش‌ و پرورش و مرکز بهداشت سیاست‌ها و راهبردهای خود را اعمال کنند.

 

به گزارش فارس، برگزاری همایش به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در نقاط مختلف شهرستان، ارسال پیامک‌های آموزشی و ارزنده، جلسات آموزشی علمی و کارشناسی در محافل و مجالس، نصب بنر، پلاکارد و بروشور مرتبط با این موضوع و اطلاع‌رسانی میدانی ازجمله برنامه‌های گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان است.

 


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر