خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۶/۰۷/۱۳ ۰۶:۴۱
شناسه خبر : 20919

روایت عکاسان مرودشت از سوگواری حسینی

با فرا رسیدان ایام سوگواری حسینی گروهی از عکاسان انجمن فیلم، عکس وپویا نمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  شهرستان مرودشت سوژه های خود در مراسم و آیین های این ایام را در قاب دوربین به ثبت رساندند.   به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، به گفته سلیمانی کارشناس امور ...

با فرا رسیدان ایام سوگواری حسینی گروهی از عکاسان انجمن فیلم، عکس وپویا نمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  شهرستان مرودشت سوژه های خود در مراسم و آیین های این ایام را در قاب دوربین به ثبت رساندند.

 

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، به گفته سلیمانی کارشناس امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت همزمان با فراخوان نخستین سوگواره عکس عاشورایی شهرستان مرودشت ” عقیق عشق” عکاسان جوان و تازه کار در کنار عکاسان  با تجربه در دو بخش حرفه ای و غیر حرفه ای با عکاسی از آیین های عزاداری ایام سوگواری در سطح شهرستان خود را برای رقابت در سوگواره عقیق عشق آماده کردند.

 

سلیمانی ضمن تشکر از تصویربرداران انجمن فیلم ،عکس و پویانمایی شهرستان مرودشت در ضبط تعزیه میدانی  روستای عماد آباد مرودشت و همراهی مسئولین و اعضای انجمن های فرهنگی و هنری شهرستان مرودشت، حضور گروهی عکاسان جوان آقا و خانم  در اجرای تعزیه میدانی روستای عماد آباد مرودشت و روایت تصویری این هنر آیینی را تحسین برانگیز دانست.

 

سلیمانی در ادامه  افزود:  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت با توجه به استقبال خوب  علاقمندان  به هنر عکاسی به ویژه در بخش غیر حرفه ای نخستین سوگواره عکس عاشورایی شهرستان مرودشت “عقیق عشق ” قصد دارد  علاوه بر نمایشگاه آثار منتخب سوگواره، نمایشگاهی را بطور جنبی از آثار شرکت کنندگان در سوگواره برپا نماید.

 

وی بیان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین قصد دارد نمایشگاه  آثار منتخب هر دو بخش را در ایام صفر  در بخش های تابعه شهرستان برپا نماید.

 

نخستین سوگواره عکس عاشورایی شهرستان مرودشت را انجمن فیلم، عکس و پویا نمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت با همکاری خانه فرهنگ و بسیج هنرمندان شهرستان مرودشت برگزار می کند. علاقمندان تا ۲۵ مهرماه ۹۶ فرصت دارند آثار خود را تحویل انجمن فیلم، عکس و پویا نمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت نمایند.