۸:۱۰:۱۱ - پنجشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۴
زمستانی امن برای شهروندان با تلاش آتش نشانی مرودشت
روابط عمومی سازمان آتش نشانی مرودشت، از کاهش عملیات های مأموران این سازمان در ماه های اخیر خبر داد   سیده حوا افضلی، در گفتگو با خبرنگار پارس دشت بیان داشت: تعداد عملیات مأموران این سازمان از آغاز فصل پاییز تاکنون کاهش چشمگیری داشته که این بسیار برای مجموعه خوشایند است.   وی افزود: این

DSC03331

روابط عمومی سازمان آتش نشانی مرودشت، از کاهش عملیات های مأموران این سازمان در ماه های اخیر خبر داد

 

سیده حوا افضلی، در گفتگو با خبرنگار پارس دشت بیان داشت: تعداد عملیات مأموران این سازمان از آغاز فصل پاییز تاکنون کاهش چشمگیری داشته که این بسیار برای مجموعه خوشایند است.

 

وی افزود: این موضوع نشا دهنده این است که بروزاتفاقات ناگوار در سطح مرودشت کاهش یافته و این مسئل برای مجموعه اتش نشانی بسیار خوشحال کننده است.

 

روابط عمومی آتش نشانی مرودشت همچنین با اشاره به همراه بودن فصل سرما با اخبار ناگوار گازگرفتگی، بیان داشت: خوشبختانه امسال تاکنون موردی از گازگرفتگی به ما گزارش داد نشده و از این حیث می توان گفت زمستان بی خطری را پشت سر گذاشه ایم.

 

مهراب سعیدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی مرودشت نیز با اشاره به تلاش این مجموعه در فراهم ساختن شهری امن برای شهروندان بیان داشت: بخش مهمی از کاهش وقوع اتفاقات ، ناشی از فعالیت خستگی ناپذیر همکاران بنده در واحد معاونت پیشگیری و آموزش با مدیریت یزدان کشت ورز می باشد که از ابتدای سال جاری با برگزاری دوره های متلف، اطلاع رسانی در فضای مجازی و … سعی در بالا بردن آگاهی شهروندان اشته اند.

 

وی همچنین به سخت گیری های کارشناسان این سازمان در بررسی منازل و اماکن عمومی اشاره نمود و گفت: همکاران وظیفه شناس ما در واحد پیشگیری، تأکید ویژه ای بر رعایت مسائل ایمنی در ساختمان از جمله استفاده از دودکش های H شکل، داشتن نرده و … دارند که این عامل نیز تأثیر بسیاری بر کاهش حوادث داشته است که این تلاش قابل تقدیر است.


مطالب مرتبط:

پاسبانان آرامش/ گفتگو با رییس و معاون آتش نشانی مرودشت

توضیحات روابط عمومی آتش نشانی مرودشت در خصوص حادثه استخر باران

برگزاری مراسم روز آتش نشانی در مرودشت+ تصویر


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر