۵:۰۱:۲۰ - شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵
سالی پرتلاش برای آتش نشانی مرودشت
  پارس دشت- مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مرودشت ضمن تبریک سال نو به شهروندان ابراز داشت: در سال گذشته، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مرودشت به منظور حفظ جان شهروندان شریف مرودشتی، برنامه های مختلفی را در دستور کار خود قرار داد.   وی ادامه داد: آموزش و توانمندسازی منابع

 m.-saeedi

پارس دشت- مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مرودشت ضمن تبریک سال نو به شهروندان ابراز داشت: در سال گذشته، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مرودشت به منظور حفظ جان شهروندان شریف مرودشتی، برنامه های مختلفی را در دستور کار خود قرار داد.

 

وی ادامه داد: آموزش و توانمندسازی منابع انسانی و تلاش برای گسترش فرهنگ ایمنی در میان شهروندان از جمله برنامه های این سازمان بود که به لطف خدا و با تلاش همکاران این مجموعه، نتایج خوبی در این زمینه حاصل گردید.

 

مدیرعامل سازمان آتش نشانی مرودشت با اشاره به حضور آتش نشانان مرودشتی در  رقابت های گروه دسته یک المپیاد آتش نشانان در مشهد خاطرنشان ساخت: آتش نشانان مرودشت در این رقابت ها برای اولین بار، در جمع نیروهای آتش نشانی کلان شهرها، حضور داشتند و توانستند توانایی خود را در رقابت با نیروهای شهرهای بزرگ محک بزنند.

 

سعیدی افزود: سال گذشته در آتش نشانی شهرستان مرودشت در مجموع ۷۲۸ عملیات انجام داد که از این میزان ۴۰۷ عملیات در زمینه امداد و نجات و ۳۲۱ مورد آن، عملیات اطفاء حریق بوده است.

 

مدیرعامل سازمان آتش نشانی مرودشت ابراز امیدواری کرد در سال جدید با همکاری بیش از پیش شهروندان، مرودشت به یکی از ایمن ترین شهرها تبدیل شود.

 

یزدان کشت ورز روابط عمومی سازمان آتش نشانی مرودشت نیز در ادامه با اشاره به فعالیت های این سازمان در زمینه خدمات رسانی به مردم و مسافران نوروزی بیان داشت: از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ۹۵، نیروهای این سازمان در آماده باش کامل به سر بردند تا بتوانند به بهترین نحو انجام وظیفه نمایند.

 

وی تعداد عملیات اطفاء حریق انجام شده در این مدت را ۱۳ مورد عنوان کرد و گفت:  از این تعداد، ۲ مورد آتش سوزی منزل،۲ مورد آتش سوزی خودرو، ۲ مورد حریق پیک نیک،۴ مورد آتش سوزی باغ و جنگل و ۳ مورد نیز آتش گرفتن گاراژ بوده است.

 

کشت ورز به تعداد عملیات امداد و نجات انجام شده در این بازه زمانی نیز اشاره کرد و بیان نمود: در این مدت ۴۴ مورد عملیات انجام شد که ۱۵ مورد آن، واژگونی و تصادف خودرو، ۹ مورد محبوس شدن و باز کردن قفل درب، ۸ مورد امداد وحش، ۷ مورد بریدن حلقه انگشتری، ۴ مورد انفجار منزل، و یک مورد گرفتار شدن در آسانسور بوده است.

 

روابط عمومی سازمان آتش نشانی مرودشت، به اقدامات صورت گرفته در جهت افزایش آگاهی و ایمنی مسافران نوروزی نیز اشاره کرد و افزود: استقرار خودرو امداد در میدان عاشورا، استقرار خودرو اطفاء حریق در مجموعه تخت جمشید، تهیه بروشور «استقبال ایمن از بهار» شامل رعایت موارد ایمنی مسافران در سفر، اخطار و جمع آوری موارد خطرناک در ورودی های شهر مانند پیک نیک پرکنی های غیرمجاز از جمله اقداماتی بود که در نوروز انجام گرفت.

 

کشت ورز در خاتمه اعلام نمود: علیرغم تمام این اقدامات، مأمورین آتش نشانی مرودشت با استقرار گشت شبانه در بین مسافران نوروزی، اقدام به دادن تذکرات لازم در مورد استفاده از پیک نیک و روشن کردن آتش در چادر می نمودند تا از این طریق بتوانند از حوادث ناخوشایند پیشگیری نمایند.


مطالب مرتبط:

دیدار هیئت رئیسه خانه مطبوعات مرودشت با آتش نشان فداکار، مهدی نجم باختری+ تصاویر

پاسبانان آرامش/ گفتگو با رییس و معاون آتش نشانی مرودشت

از آتش نشانان مرودشت تجلیل شد+ تصاویر

برگزاری مراسم روز آتش نشانی در مرودشت+ تصویر

  1. علی   اردیبهشت ۲۲, ۱۳۹۵  

    با سلام
    خسته نباشید باید گفت به همه پرسنل زحمت کش اتش نشانی


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر