۱۳:۱۸:۵۵ - چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴
ساماندهی فعالیت گروه های تعزیه مرودشت
مسئول انجمن نمایش مرودشت، از ساماندهی فعالیت گروه های تعزیه مرودشت خبر داد. هفته نامه مرودشت- حاصل پور مسئول جدید انجمن نمایش مرودشت، در جلسه ای که به منظور تقدیر از فعالیت گروه های تعزیه مرودشت تشکیل شد، ابراز داشت: تعزیه، هنری است که نسل به نسل و به صورت خودجوش منتقل شده و به

IMG_4716

مسئول انجمن نمایش مرودشت، از ساماندهی فعالیت گروه های تعزیه مرودشت خبر داد.

هفته نامه مرودشت- حاصل پور مسئول جدید انجمن نمایش مرودشت، در جلسه ای که به منظور تقدیر از فعالیت گروه های تعزیه مرودشت تشکیل شد، ابراز داشت: تعزیه، هنری است که نسل به نسل و به صورت خودجوش منتقل شده و به دلیل پایبندی فعالان این حوزه به اصل “امانتداری”، بخش اعظم متون آن، از تحریف مصون مانده است.

وی افزود: مسلمأ اساتید و پیشکسوتان تعزیه، به حوزه خود و چگونگی فعالیت در آن اشراف دارند و قرار دادن تعزیه در چارت اداری انجمن هنرهای نمایشی، به منظور سازماندهی فعالیت های اداری و حمایت های مالی از این هنر ارزشمند بوده است.

حاصل پور ضمن تقدیر از تلاش های بصیرت اکبری، مسئول پیشین انجمن نمایش مرودشت بیان نمود: در نظر گرفتن مکان ثابت برای اجرای تعزیه توسط گروه های مختلف شهرستان، اقدام قابل تقدیری بود که تکمیل آن از اولویت های این انجمن است.

این کارشناس ارشد هنرهای نمایشی در پایان از برنامه های دیگر خود برای گروه های تعزیه خبر داد و خاطر نشان ساخت: با انتخاب یک رابط از میان تعزیه خوانان شهرستان، برنامه های خود را آغاز می کنیم که از جمله آنها می توان به تشکیل هیئت امنای تعزیه شهرستان، برگزاری دوره های آموزشی با حضور اساتید برجسته کشوری و … اشاره نمود.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر