۵:۲۳:۵۰ - شنبه ۸ آذر ۱۳۹۳
سخنی با استاندار فارس: «امید» ارسنجانی ها به «تدبیر» چه کسی باشد!؟
ارسن نیوز- از پایان مأموریت بخشدار سابق بخش مرکزی ارسنجان ۴ ماه می گذرد و ظاهراً تعیین جانشین وی هنوز اندر خم یک کوچه است! بخش مرکزی ارسنجان که شامل بیش از ۸۰ پارچه آبادی و روستاست، در این مدت بی متولی مانده و فرماندار ارسنجان به تنهایی باید علاوه بر وظایف خود، به امورات

«امید» ارسنجانی ها به «تدبیر» چه کسی باشد!؟

ارسن نیوز- از پایان مأموریت بخشدار سابق بخش مرکزی ارسنجان ۴ ماه می گذرد و ظاهراً تعیین جانشین وی هنوز اندر خم یک کوچه است! بخش مرکزی ارسنجان که شامل بیش از ۸۰ پارچه آبادی و روستاست، در این مدت بی متولی مانده و فرماندار ارسنجان به تنهایی باید علاوه بر وظایف خود، به امورات بخش مرکزی هم رسیدگی کند و قضیه آن جا جالب تر می شود که بیش از دو سال است که اطاق و صندلی معاون فرماندار ارسنجان هم خالی است! احتمالاً اگر به اطاق های این دو سمت در فرمانداری ارسنجان سری بزنیم مشاهده خواهیم کرد که بر میز و صندلی بخشدار مرکزی ۴ میلیمتر و میز و صندلی معاون فرماندار هم ۴۰ میلیمتر خاک نشسته است! به خصوص با این فضای غبار آلودی که همیشه بر افراد و گروه های سیاسی ارسنجان حاکم بوده است، احتمالا میزان خاک مورد اشاره بیش از برآورد ماست!

 

بدیهی است پاک کردن گرد و خاک نسشته بر این میز و صندلی ها، قیل از آنکه وظیفه ی آبدارچی های محترم فرمانداری باشد، وظیفه ی مسوولان بالادستی از جمله مدیران کل مربوطه در استانداری فارس و البته شخص استاندار است، که لازم است با پایان دادن به این وضعیت عجیب و تعیین مسوولینی که باید در این سمت ها به کمک فرماندار ارسنجان بیایند و به پیگیری امور مردم ارسنجان مشغول شوند، توجه خود به این شهرستان را نشان دهند.

 

در حال حاضر همانطور که قبلاً هم گفته ایم، فرماندار ارسنجان همچنان باید به تنهایی بار اداره ی شهرستان را به دوش بکشد، در همه جلسات و مراسم مختلف حضور داشته باشد، به مأموریت های محوله از طرف استانداری برود، به درخواست های ارباب رجوع فرمانداری و بخشداری رسیدگی کند، و در عین حال در پی برنامه ریزی های بلندمدت و پیگیر خروج شهرستان از وضعیت فعلی اقتصادی هم باشد!

 

ما که نمی دانیم گیر کار در کجاست و «امید» مان به «تدبیر» چه کسی باید باشد و قفل اطاق بخشدار مرکزی و معاون فرماندار ارسنجان با چه «کلید» ی باز می شود!؟ اما همین قدر می دانیم نیروهای شایسته برای این سمت ها زیاد است و فقط کمی اهمیت دادن به امورات مردم و کنار گذاشتن افکار و سلیقه های اشخاص جناحی لازم است تا مسوولین امر زمینه ی پاک شدن گرد و خاک نشسته بر امورات مردم شهرستان، به خصوص اهالی محروم روستاهای بخش مرکزی را فراهم کنند. به خصوص آن که استاندار و مسوولین استانداری و البته نماینده ی مردم در مجلس شورای اسلامی، در سفر های خود به ارسنجان همواره از اهمیت این شهرستان در عرصه های مختلف و ضرورت خدمت هرچه بیشتر به مردم آن سخن می گویند. با این حال مشخص نیست به چه علت تعیین این دو سمت این قدر مشکل شده و به درازا کشیده است!؟

از دست و زبان که برآید       کز عهده ی حلّش به درآید!؟

انگار نه انگار که جانم،              باید به عمل کار برآید!


 مطالب مرتبط:

ابلاغ حکم فرماندار ارسنجان / تعیین معاون و بخشدار، شاید وقتی دیگر!

شهرستانی که نه فرماندار دارد، نه معاون فرماندار و نه بخشدار!


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر