۳:۴۶:۴۷ - دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۶
سمینار روز معمار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت برگزار شد
سمینار روز معمار به همت معاونت پژوهش و فناوری، باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و انجمن علمی معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت با حضور جمع کثیری از دانشجویان مقاطع مختلف و استادان گروه معماری در این واحد دانشگاهی برگزار شد.    به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر شهرزاد شهریاری و مهندس آرش بصیرت مدیر

636306171972243170

سمینار روز معمار به همت معاونت پژوهش و فناوری، باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و انجمن علمی معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت با حضور جمع کثیری از دانشجویان مقاطع مختلف و استادان گروه معماری در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

 

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر شهرزاد شهریاری و مهندس آرش بصیرت مدیر گروه‌های مقاطع کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی در سمینار روز معمار با قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری سمینار روز معمار به ضرورت برگزاری اینچنین گردهمایی‌هایی در راستای ارتقای تعامل و ایجاد انگیزه در دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی پرداخته و گزارشی از فعالیت‌های صورت پذیرفته و برنامه های آموزشی و پژوهشی آتی گروه معماری ارائه کردند.

 

در ادامه دکتر محسن نطنج در سخنرانی خود با عنوان «معاصر کیست و معاصر چیست؟» به نقد و بررسی معماری معاصر ایران پرداخت.

 

مهندس مهدی پارسایی از دیگر سخنرانان این سمینار، به بیان نتایج پژوهش حاصل مطالعات صورت پذیرفته بر روی شیراز پرداخت و سخنرانی خود با عنوان «لیمو، کنار، گردو؛ نظریه ای شخصی در باب شیراز» بیان کرد.

 

یکی از دانشجویان هم به قرائت بیانیه‌ای در باب «معمار و معماری» پرداخت و در پایان از برگزیدگان مسابقه عکاسی «دانشگاه از نگاه توم و دانشجویان برتر مقاطع مختلف تحصیلی و پایان نامه‌های دانشجویی برگزیده و دست اندر کاران این مراسم قدردانی به عمل آمد.

 

کارگاه تخصصی روش شناسی تحقیق

سومین کارگاه تخصصی روش شناسی تحقیق ویژه دانشجویان معماری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت با همکاری حوزه معاونت برنامه‌ریزی و اقتصاد دانش‌بنیان و گروه معماری این واحد دانشگاهی به مدت ۸ ساعت برگزار شد.

 

سخنرانان این کارگاه آموزشی دکتر علیرضا دانش‌پور و دکتر شهرزاد شهریاری، به بیان نحوه انتخاب موضوع و روند شکل‌گیری پایان نامه کارشناسی ارشد پرداخته و برای آشنایی هر چه بیشتر دانشجویان به تشریح آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های پژوهشی مرتبط پرداختند.

 

در پایان نیز جلسه پرسش و پاسخ جهت رفع ابهامات دانشجویان کارشناسی ارشد برگزار شد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر