۶:۳۵:۱۹ - پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳
سویا جام قهرمانی لیگ اروپا را بالای سر برد
تیم فوتبال سویا اسپانیا با پیروزی در دیدار فینال لیگ اروپا، جام قهرمانی این دوره از مسابقات را بالای سر برد. به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به تورین ایتالیا، دیدار فینال لیگ اروپا شامگاه چهارشنبه بین تیم های بنفیکا و سویا در ورزشگاه یوونتوس شهر تورین آغاز شد و پس از رقابتی ۱۲۰ دقیقه ای

تیم فوتبال سویا اسپانیا با پیروزی در دیدار فینال لیگ اروپا، جام قهرمانی این دوره از مسابقات را بالای سر برد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به تورین ایتالیا، دیدار فینال لیگ اروپا شامگاه چهارشنبه بین تیم های بنفیکا و سویا در ورزشگاه یوونتوس شهر تورین آغاز شد و پس از رقابتی ۱۲۰ دقیقه ای بامداد روز پنجشنبه با پیروزی تیم سویا در ضربات پنالتی به پایان رسید.

این دو تیم در تاریخ رقابتهای باشگاهی در اروپا پیش از این تنها دو مرتبه با همدیگر بازی کرده‌ بودند که مربوط به مسابقات جام باشگاه‌های اروپا در سال ۱۹۵۷ بود.  دیدار رفت را سویا در ورزشگاه سویل با نتیجه ۳ بر یک حریف پرتغالی‌اش را شکست داد اما بازی برگشت در بنفیکا با تساوی بدون گل به پایان رسید تا سویا به مرحله بعدی آن مسابقات صعود کند.

پس از ۵۷ سال، تیم‌های فوتبال سویا اسپانیا و بنفیکا پرتغال مجددا در ورزشگاه یوونتوس شهر تورین برگزار کننده فینال لیگ اروپا بودند که جدال دو تیم در ۱۲۰ دقیقه برنده نداشت و با تساوی بدون گل به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

در ضربات پنالتی دروازه بان سویا عملکرد خیرکننده ای داشت و توانست با مهار دو ضربه پنالتی بازیکنان تیم بنفیکا عنوان قهرمانی را به تیمش اختصاص دهد. در مجموع تیم فوتبال سویا با پیروزی ۴ بر ۲ در ضربات پنالتی عنوان قهرمانی لیگ اروپا را به خود اختصاص داد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر