۴:۳۸:۱۸ - سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
شرایط دریافت‌پول برای فوق‌برنامه‌های مدارس
سخنگوی آموزش و پرورش تهران با اشاره به اینکه دریافت هزینه خدمات فوق برنامه در مدارس سمپاد، نمونه دولتی، شاهد و هیئت امنایی بلامانع است، گفت: مدارس هیئت امنایی حق برگزاری آزمون ورودی ندارند. به گزارش جهان، مسعود ثقفی در گفت‌وگو با تسنیم درخصوص دریافت هزینه توسط مدارس هنگام ثبت‌نام اظهار داشت: دریافت هزینه خدمات

سخنگوی آموزش و پرورش تهران با اشاره به اینکه دریافت هزینه خدمات فوق برنامه در مدارس سمپاد، نمونه دولتی، شاهد و هیئت امنایی بلامانع است، گفت: مدارس هیئت امنایی حق برگزاری آزمون ورودی ندارند.

به گزارش جهان، مسعود ثقفی در گفت‌وگو با تسنیم درخصوص دریافت هزینه توسط مدارس هنگام ثبت‌نام اظهار داشت: دریافت هزینه خدمات آموزشی و پرورشی فوق برنامه در هنگام ثبت نام در مدارس سمپاد، نمونه دولتی، شاهد و هیئت امنایی مطابق دستورالعمل‌ها بلامانع است.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر خانواده‌ها هنگام ثبت نام در مدرسه با درخواست مدیران مدرسه برای دریافت وجه مواجه شدند، شکایات خود را به کجا اعلام کنند؟‌گفت:‌ ۱۹ ستاد ثبت نام در مناطق ۱۹گانه شهر تهران دایر شده و از اول خرداد از ساعت ۸.۳۰ صبح تا یک بعدازظهر آماده پاسخگویی به سوالات و رسیدگی به شکایات است همچنین ستاد مرکزی نظارت بر ثبت نام در آموزش و پرورش شهر تهران دایر است.

سخنگوی آموزش و پرورش تهران درخصوص شرایط ثبت نام در مدارس هیئت امنایی بیان کرد: ثبت نام در مدارس هیئت امنایی باید بر اساس محدوده مدرسه باشد. هرگونه شرط معدل و آزمون ورودی ممنوع است. خدمات آموزش و پرورشی فوق برنامه باید خارج از برنامه رسمی مدرسه باشد و شرکت دانش‌آموزان در این فوق برنامه‌ها اختیاری است.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر