۱۳:۵۷:۰۸ - دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۳
شنیده های جالب عصر مرودشت و تحلیل های قلندر!!!
هفته نامه عصر مرودشت در این ستون نوشت: *** شنیدیم که یکی از کاندیداهای همیشگی انتخابات مجلس در مرودشت دوباره دست به کار شده و در یکی از جلسات گفته این دفعه حتما رای میارم! قلندر: اگر که قصد ورود به مجلس دارد با این روحیه حتما پیروز میشه به شرطی که شعار انتخاباتیش این

حرف-های-درگوشی-وزارت-ورزش

هفته نامه عصر مرودشت در این ستون نوشت:

*** شنیدیم که یکی از کاندیداهای همیشگی انتخابات مجلس در مرودشت دوباره دست به کار شده و در یکی از جلسات گفته این دفعه حتما رای میارم!
قلندر: اگر که قصد ورود به مجلس دارد با این روحیه حتما پیروز میشه به شرطی که شعار انتخاباتیش این باشه(( ز ما چرخ گردنده پویا شود!!!))

 

*** شنیدیم که تغییرات مدیریتی به اداره آبفای شهری هم رسیده و از قرار معلوم یک مدیر مرودشتی که سابقه مدیریت در همین نهاد در شهرستانهای دیگر فارس را دارد به زودی به عنوان رئیس جدید منصوب خواهد شد.
قلندر: تو که همه آدرسشو دادی خب اسمشم یه دفعه می گفتی!

 

*** شنیدیم که در جلسه مشترک شورای شهر با فرماندار و نماینده مجلس یکی از اعضای شورای شهرکه با رای زیادی از سوی مردم شهرک مهدیه موفق به ورود به شورای شهر شده در واکنش به اظهارات نماینده مجلس راجع به آسفالت محور میدان معلم به تخت جمشید گفته شهرک مهدیه اصلا جزء مرودشت نیست و جناب نماینده هم سوال کردند شهرک مهدیه فقط برای رای جمع کردن شماست؟
قلندر: بابا تو هم گیر دادی این خلوص نیت بنده خدا را میرسونه از یک جایی رای میگیرند و جای دیگر کار می کنند واقعا باید به نامشون سکه زد اونم از اون سکه های معروف!

 

*** شنیدیم که بعد از چند ماه انتظار بخشدار جدید سیدان معرفی خواهد شد و تغییراتی هم در بخشداری های مرکزی ، کامفیروز و پاسارگاد خواهیم داشت
قلندر: یعنی با این همه تغییراتی که گفتی ممکنه بخشدار اینجا بشه بخشدار اونجا و برعکس!؟

 

*** شنیدیم که بعد از تشکیل صفحه ای در فیس بوک که انواع و اقسام اتهامات را به برخی از چهره های شهر وارد کرد یکی دو تا از این آقایون مدیریت این اقدام را به تعدادی از خبرنگاران مرودشت منجمله عصر مرودشت ربط دادند
قلندر: یعنی این دانشمندان از خودشون نپرسیدند که اگر این اقدام توسط ما انجام می شد هیچ وقت به این شدت از دوستانمون حمایت نمی کردیم!

 

*** شنیدیم که تغییرات در سطح معاونت یکی از ادارات بسیار مهم شهرستان مرودشت قطعی شده و به زودی این جابجایی ها انجام خواهد شد
قلندر: ها ای ادارات خیلی مهم که گفتی یعنی چه!!؟


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر