خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۴/۱۰/۲۲ ۲۱:۳۴
شناسه خبر : 12094

شهادت خلبان مرودشتی در حادثه سقوط هواپیمای جنگی

خلبان مرودشتی، در پی حادثه سقوط هواپیمای آموزشی جنگی به فیض شهادت نائل شد.   پارس دشت- سرهنگ حمید عفیفی پور، خلبان مرودشتی، در پی بروز نقص فنی در هواپیمای آموزشی جنگی، در کنارک سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.   به گزارش خبرگزاری مهر، این فرزند غیور مرودشت، زمانی که متوجه بروز نقص فنی ...

989176171813-1444136085

خلبان مرودشتی، در پی حادثه سقوط هواپیمای آموزشی جنگی به فیض شهادت نائل شد.

 

پارس دشت- سرهنگ حمید عفیفی پور، خلبان مرودشتی، در پی بروز نقص فنی در هواپیمای آموزشی جنگی، در کنارک سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.

 

به گزارش خبرگزاری مهر، این فرزند غیور مرودشت، زمانی که متوجه بروز نقص فنی در هواپیما می شود، تصمیم به فرود می گیرد و علیرغم شرایط مناسب جاده برای فرود هواپیما، به منظور حفظ جان هموطنانی که در حال تردد در جاده بودند، از این کار خودداری کرده و حاشیه راه را انتخاب برای فرود انتخاب می نماید.

 

سرانجام هواپیمای این خلبان مرودشتی که تا آخرین نفس به فکر حفظ امنیت و جان هموطنانش بود، در اثر برخورد به زمین متلاشی شد و شهید حمید عفیفی پور به همراه دیگر خلبان این فانتوم به فیض رفیع شهادت نائل گردیدند.

 

روحشان شاد.

 

پایگاه خبری پارس دشت، شهادت خلبان غیور، شهید حمید عفیفی پور را به مردم شهیدپرور شهرستان مرودشت، اهالی رامجرد و به ویژه خانواده گرامی ایشان تبریک و تسلیت عرض می نماید.

 

شهید حمید عفیفی پور- سمت راست تصویر

IMG-20160112-WA0025


مطالب مرتبط:

خورشیدی که ناشناخته ماند …

ستاره های بی پایان/ معرفی شهدای دانشجوی شهرستان مرودشت

برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای مرودشتی عملیات قدس ۳

گرامی داشت سالگرد شهادت شهید ارسنجانی قربانی تروریسم

از فرش تا عرش/ زندگینامه ۱۲۰ شهید شهرستان پاسارگاد

رونمایی از کتاب «بابا ولی» در مراسم بزرگداشت شهیدان “نوری” و “ساجدی منش”+ تصاویر