خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۵/۰۶/۲۳ ۱۵:۲۶
شناسه خبر : 16035

شهردار شجاع فسا، یک مرودشتی است

پارس دشت- مدت هاست که صاحب نظران و افراد آشنا با کم و کیف فعالیت های شورای شهر و شهرداری های کشور، دلسوزانه تذکر می دهند که به دلیل حفره های موجود در قوانین ناظر بر فعالیت شوراها و شهرداری ها، امکان سواستفاده وجود دارد.   زمین خواری، تخفیف های بی مورد، پارتی بازی های ...

n00010677-b

پارس دشت- مدت هاست که صاحب نظران و افراد آشنا با کم و کیف فعالیت های شورای شهر و شهرداری های کشور، دلسوزانه تذکر می دهند که به دلیل حفره های موجود در قوانین ناظر بر فعالیت شوراها و شهرداری ها، امکان سواستفاده وجود دارد.

 

زمین خواری، تخفیف های بی مورد، پارتی بازی های پشت پرده، دلالی و پورسانت بازی و ده ها تخلف آشکار و پنهان، از جمله مواردی است که در صورت فقدان نظارت بر شوراهای اسلامی شهر و روستا، هرلحظه امکان بروز آن می رود.

 

در هفته های گذشته، کوروش باصری؛ شهردار فسا که اصالتأ مرودشتی است، دست به اقدامی شجاعانه زد و با انتشار ویژه نامه، تخلفات برخی اعضای شورا، فرماندار و شهردار سابق و برخی از پرسنل شهرداری را به اطلاع شهروندان رساند. جالب اینکه این اقدام، مورد حمایت امام جمعه و نماینده فسا در مجلس قرار گرفته و قول مساعدت در حمایت از این شهردار بی باک به مردم فسا داده شده است.

 

باید دید که نتیجه این ماجرا به کجا خواهد انجامید و سرانجام این افشاگری بی سابقه در فضای شوراهای اسلامی شهر و روستا، چه خواهد شد؟ گرچه حسرت به جا مانده بر دل مرودشتی ها، اطلاع رسانی شفاف پیرامون چنین پرونده هایی در شهر مرودشت (در صورت وجود) است.