۱۴:۲۷:۵۴ - پنجشنبه ۳ دی ۱۳۹۴
شهردار مرودشت : تجهیزات آتش نشانی باید متناسب با ظرفیت شهرستان ارتقا یابد
شهردار مرودشت گفت: تجهیزات آتش نشانی باید متناسب با ظرفیت و جایگاه شهرستان ارتقا یابد.   به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی شهرداری مرودشت، در جلسه شورای سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری مرودشت در محل سازمان با حضور دو شهردار، مهندس سید منصور جعفری شهردار مرودشت و مهندس مسعود طهماسبی شهردار شهر

IMG_7677

شهردار مرودشت گفت: تجهیزات آتش نشانی باید متناسب با ظرفیت و جایگاه شهرستان ارتقا یابد.

 

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی شهرداری مرودشت، در جلسه شورای سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری مرودشت در محل سازمان با حضور دو شهردار، مهندس سید منصور جعفری شهردار مرودشت و مهندس مسعود طهماسبی شهردار شهر صدرا ـ ریاست شورای سازمان، اعضای  هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان، تشکیل شد.

 

در این جلسه سعیدی مدیر عامل سازمان گزارشی جامع از فعالیت های عمرانیآموزشی-عملیاتی- پیشگیری ارائه نمود و مواردی را به عنوان نیازمندی های سازمان مطرح کرد.

 

سید منصور جعفری شهردار مرودشت و رئیس شورای سازمان ایجاد امنیت و آرامش در جامعه را از جمله آثار فعالیت های آتش نشانان بیان کرد و افزود: تلاش های پرسنل و مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری مرودشت به لحاظ عملکرد درخشانی که در قبال خطرات و حوادث غیرمترقبه داشته اند، جای تقدیر و تشکر دارد.

 

وی در ادامه افزود: تجهیزات آتش نشانی باید متناسب با ظرفیت و جایگاه شهرستان در حوزه های مختلف ارتقا یابد و سازمان آتش نشانی به عنوان یک سازمان خدماتی، باید آمادگی کامل در برابر حوادث مترقبه و غیر مترقبه را داشته باشد تا سبب کاهش خسارت ناشی از حوادث جانی ومالی شود.

 

مسعود طهماسبی شهردار شهر صدرا و نماینده استانداری فارس در شورای سازمان افزود: به حمدالله در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مرودشت اتفاقات خوبی شاهد بوده ایم تا به یک جایگاه در خور شهرداری و شهرستان برسد.

 

وی در ادامه یادآور شد: معمولا ما در استفاده از امکانات موجود سازمان خود می گوییم ظرفیت نداریم ولی این چنین نیست، بلکه باید بگوییم چقدر توانسته ایم از ظرفیت های موجود استفاده صحیح کنیم.

 

شهردار صدرا همچنین بر فعال کردن مدیریت بحران در مواقع حوادث تاکید کرد و گفت: در حوادث خیلی راحت تر می توان تصمیم گیری و هماهنگی بین کارکنان و دستگاه های خدمات رسان انجام داد.

 

فرزاد حبیبی رئیس هیات مدیره سازمان نیز گفت: سازمان آتش نشانی نیاز به طرح ایمنی شهر دارد که در مواقع حوادث بتواند با برنامه ریزی وارد عمل شود.

 

وی در ادامه گفت: در شهر مرودشت نزدیک به ۱۷۰ هکتار بافت فرسوده وجود دارد که خود تهدیدی در مواقع بحران به ویژه زلزله است که این را می طلبد تا سازمان آمادگی کامل برای مقابله با این تهدید ها داشته باشد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر