۴:۳۱:۰۸ - شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۳
شهرستانی که نه فرماندار دارد، نه معاون فرماندار و نه بخشدار!
به گزارش ارسن نیوز،  در حالی پایان مأموریت مهندس اسداله اسکندری اعلام گردیده است که نه جانشینی برای این پست معرفی شده است و نه حتی افرادی همچون اعضای شوراهای اسلامی روستاها، بخش و شهرستان از این مسأله مطلع شده بودند! با پایان مأموریت بخشدار مرکزی ارسنجان، این شهرستان که قبل از این هم فاقد

به گزارش ارسن نیوز،  در حالی پایان مأموریت مهندس اسداله اسکندری اعلام گردیده است که نه جانشینی برای این پست معرفی شده است و نه حتی افرادی همچون اعضای شوراهای اسلامی روستاها، بخش و شهرستان از این مسأله مطلع شده بودند!

با پایان مأموریت بخشدار مرکزی ارسنجان، این شهرستان که قبل از این هم فاقد معاون فرماندار بود، اکنون فقط با سرپرست فرمانداری اداره می شود. به عبارت دیگر شهرستان ارسنجان در حال حاضر نه فرماندار دارد، نه معاون فرماندار و نه بخشدار!!

نوع اتمام مسوولیت بخشدار مرکزی هم در نوع خود جالب است! در حالی پایان مأموریت مهندس اسداله اسکندری اعلام گردیده است که نه جانشینی برای این پست معرفی شده است و نه حتی افرادی همچون اعضای شوراهای اسلامی روستاها، بخش و شهرستان از این مسأله مطلع شده بودند!

ارسن نیوز سعی دارد با ترتیب دادن گفتگوهایی، از چند و چون این ماجرا و سرنوشتی که در انتظار این شهرستان ظاهراً فراموش شده است اطلاعاتی کسب و به مخاطبان ارائه کند.

  1. محمد   مرداد ۴, ۱۳۹۳  

    چشم نماینده روشن….


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر