خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۳/۰۶/۰۸ ۰۵:۱۲
شناسه خبر : 2838

شکار پهپاد صهیونیستی توان پدافندی جمهوری اسلامی را نشان داد

امام جمعه مرودشت با تحسین انهدام پهباد جاسوسی رژیم صهیونیستی در ایران، گفت: شکار پهپاد صهیونیستی نشان توان پدافندی جمهوری اسلامی است.    به گزارش خبرگزاری تسنیم از مرودشت، حجت‌الاسلام قنبر علی احمدی در جمع نماز گزاران مرودشت با اشاره به سالروز ولادت پرخیر وبرکت حضرت معصومه و نامگذاری این روزبه نام روز دختر و ...

139304201747039473183363

امام جمعه مرودشت با تحسین انهدام پهباد جاسوسی رژیم صهیونیستی در ایران، گفت: شکار پهپاد صهیونیستی نشان توان پدافندی جمهوری اسلامی است.

 

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از مرودشت، حجت‌الاسلام قنبر علی احمدی در جمع نماز گزاران مرودشت با اشاره به سالروز ولادت پرخیر وبرکت حضرت معصومه و نامگذاری این روزبه نام روز دختر و آغاز دهه کرامت با تبریک این ایام اظهار کرد:سیره و زندگی کوتاه آن حضرت الگوی مناسبی برای دختران است.

 

وی خاطرنشان کرد به برکت وجود کریمه اهل بیت در قم این شهر به مرکز پرورش علما و مراجع تقلید و مرکزعلوم آل محمد (ص) تبدیل شده است.

 

خطیب جمعه مرودشت در ادامه با اشاره به علت نام‌گذاری دهه کرامت بر اجرای برنامه‌های مناسب و در شان اهل بیت (س) در این ایام تاکید کرد.

 

حجت الاسلام احمدی همچنین به خدمات دولت در یکسال گذشته و فعالیت‌های شهرستان اشاره و ضمن قدر دانی از عملکرد دولمتردان اظهار کرد: اجرای طرح نظام سلامت از جمله برنامه‌هایی بوده که علاوه بر کمک به درمان کم هزینه مردم و همچنین توجه به ازدیاد جمعیت و زنان باردار توانسته موفقیت هایی را کسب کند.

 

وی از تلاش‌های مدیریت درمان مرودشت به منظور اختصاص بیش از ۳۰ تخت برای استفاده همراهان بیمار در بیمارستان مرودشت قدردانی کرد و از آنان خواست تا در رابطه با جوابگویی مناسب  به بیماران نیز تلاش بیشتری شود.

 

امام جمعه مرودشت با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت دولت به ضرورت این مسئله پرداخت و تصریح کرد: انتقاد به جا در کنار حمایت از دولت می‌تواند موثر باشد اما نبایستی طوری رفتار کنیم که در کشور حرکت دو قطبی انجام شود.

 

خطیب جمعه مرودشت  بر ضرورت بالا بردن جایگاه خدمت در بین مسئولان تاکید و از فضای وحدت بین مردم و مسئولان در شهرستان تشکر کرد.

 

وی پیروزی مقاومت مردم مظلوم فلسطین به ویژه غزه و کرانه باختری را تبریک گفت و اظهار کرد: در این پیروزی بی‌شک و بنا به ادعای دشمنان، ایران نقش موثری داشته است.

 

امام جمعه مرودشت افزود با وجود جنایت‌های اسرائیل این مردم مظلوم فلسطین بودند که با مقاومت و ایستادگی پیروز میدان شدند.

 

حجت الاسلام احمدی حضور پهباد اسرائیلی در آسمان ایران را نشان از بی‌عقلی اسرائیل دانست و گفت: این پهباد مقتدرانه به دست نیروی هوا فضای سپاه منهدم شد تا باردیگر اسرائیل را ذلیل و خار کند و توان پدافندی ایران را نشان دهد.

 

وی همچنین به اسرائیلی‌ها ودشمنان ایران اسلامی هشدار که در صورت دست اندازی به ایران اسلامی مردم این دیار پاسخ محکمی به آنان خواهند داد که بار دیگر ذلت و درس فراموش نشدنی برای آنان باقی بماند.