۸:۰۵:۳۳ - سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵
صدور اسناد تفکیکی اراضی ‌شهرک صنعتی فتح‌آباد مرودشت
مدیر حقوقی و امور قراردادهای شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: اسناد تفکیکی ۴۰ هکتار از زمین‌های شهرک‌ صنعتی فتح‌آباد مرودشت صادر شده و قابل‌ واگذاری به واحدهای صنعتی و تولیدی بهره‌بردار است.   به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، خالد فتوحی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سند تفکیکی ۱۰۶ واحد صنعتی آماده و قابل‌واگذاری

13951013000794_photoa

مدیر حقوقی و امور قراردادهای شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: اسناد تفکیکی ۴۰ هکتار از زمین‌های شهرک‌ صنعتی فتح‌آباد مرودشت صادر شده و قابل‌ واگذاری به واحدهای صنعتی و تولیدی بهره‌بردار است.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، خالد فتوحی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سند تفکیکی ۱۰۶ واحد صنعتی آماده و قابل‌واگذاری به واحدهای بهره‌بردار است، اظهار کرد: واحدهای صنعتی می‌توانند برای دریافت اسناد به واحد امور واگذاری شرکت شهرک‌های صنعتی فارس مراجعه کنند.

 

وی افزود: صدور اسناد، مالکیت تفکیکی در راستای تسریع و تسهیل کار واحدهای صنعتی بهره‌بردار که مشکلات بانکی در مورد اخذ تسهیلات و وثیقه قرار دادن سند مالکیت دارند بسیار حائز اهمیت است که با این اقدام مشکلات آنان حل خواهد شد.

 

این مسؤول تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، در سال جاری نیز برای بخش دیگری از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی سند تفکیکی گرفته می‌شود.

 

فتوحی از همکاری اداره‌های کل ثبت‌ اسناد و املاک و منابع طبیعی و آبخیزداری برای صدور این اسناد قدردانی کرد.

 

به گزارش فارس، در شهرک صنعتی فتح‌آباد مرودشت با ۴۰ هکتار مساحت ۱۴ واحد بهره‌بردار با اشتغال‌زایی ۲۳۱ نفر در حال فعالیت و ۳۰ واحد صنعتی نیز در مرحله ساخت‌وساز قرار دارد.

 


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر