۱۱:۲۷:۵۴ - چهارشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۳
صمیمیت، عامل موفقیت کانون الغدیر روستای فاروق در مرودشت
امام جماعت کانون الغدیر مسجد حضرت علی (ع) روستای فاروق شهرستان مرودشت صفا و صمیمیت اصحاب مسجد را عامل موفقیت کانون دانست و گفت: فضایی ایجاد شده است تا در محیطی کاملا صمیمانه فعالیت ها برنامه ریزی و به همت اصحاب مسجد اجرا شود. به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام عابد باقری،

IMG11323663

امام جماعت کانون الغدیر مسجد حضرت علی (ع) روستای فاروق شهرستان مرودشت صفا و صمیمیت اصحاب مسجد را عامل موفقیت کانون دانست و گفت: فضایی ایجاد شده است تا در محیطی کاملا صمیمانه فعالیت ها برنامه ریزی و به همت اصحاب مسجد اجرا شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام عابد باقری، امام جماعت مسجد حضرت علی (ع) روستای فاروق شهرستان مرودشت امروز (۱۸شهریور) در مراسم اختتامیه طرح اوقات فراغت”آسمانی ها” گفت: فاروق با داشتن جمعیتی هفت هزار نفری شرایط خاص و ویژه ای دارد که اجرای فعالیت های خاص را می طلبد.

وی با تاکید بر اینکه مسجد حضرت علی (ع) در نقطه مرکزی روستای فاروق واقع شده است، خاطرنشان کرد: با پتانسیل خوب فاروق، این ظرفیت وجود دارد که بسیاری از برنامه ها و مراسم های مذهبی و فرهنگی با همکاری روستاهای تابعه و حضور مردم در این مسجد برگزار شود.

امام جماعت کانون الغدیر صفا و صمیمیت اصحاب مسجد را عامل موفقیت کانون دانست و گفت: فضایی ایجاد شده است تا در محیطی کاملا صمیمانه و دوستانه فعالیت ها برنامه ریزی و به همت اصحاب مسجد اجرا شود.

حجت الاسلام باقری با اشاره به اینکه انتظار مردم از کانون برگزاری برنامه هایی است که منشاء اثر باشد، تاکید کرد: برگزاری فعالیت ها و برنامه ها به شکل سنتی موثر نیست و باید همزمان با رشد تکنولوژی، شیوه اجرا نیز به روز شود که در این کانون فعالیت هاهی خوبی صورت گرفته اما تا نقطه مطلوب فاصله است.

براساس این گزارش، کاظم زارع، به نمایندگی از شورای اسلامی روستای فاروق نیز در این مراسم گفت: روستای فاروق در جوار شهر استخر از سابقه تاریخی خوبی برخوردار است و اجداد ما در گذشته نیز اقداماتی را در خصوص فرهنگ اسلامی انجام داده اند.

رئیس هیئت امنای مسجد حضرت علی (ع) افزود: پدران و اجداد ما از محل درآمد های حاصله از زمین های کشاورزی و باغات حسینیه ها، مساجد و اماکن عمومی را اداره می کرده اند و ما به وجودشان افتخار می کنیم.

وی خواستار اختصاص اعتبار ویژه به فعالیت های کانون الغدیر شد و گفت: فعالیت این کانون به سال های قبل برمی گردد و اقدامات خوبی تاکنون به خصوص در اوقات فراغت تابستان برای جوانان و کودکان روتا اجرا شده است.

خاطرنشان می شود، مراسم اختتامیه طرح اوقات فراغت “آسمانی ها” که با حضور رضا باقری، معاون و جمعی از کارکنان دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان فارس، محمد روستا، بخشدار مرودشت و نمایندگانی از اداره ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی این شهرستان همراه بود، با تشریح برنامه ها توسط مریم زارع، مدیر کانون الغدیر، نمایشگاه معرفی فعالیت های تابستانه و اهدای جوایز به برگزیدگان برنامه ها برگزار شد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر