۱۹:۳۸:۰۴ - دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۳
طنز: توماس(تام): من و جرالد(جری) دوست هستیم و انتشار تصاویر خلاف واقع و انیمیشن های جعلی در تلویزیون درباره خودم و جری را تکذیب می کنم!
بدنبال پخش انیمیشن های کودک و نوجوان درباره اختلاف موجود بین تام و جری، تام طی تماس با بخش کودک نشریه گفت: انسان های فتنه گرد! سود جوق! و مقرض(بدهکاران بانکی) که نتوانسته اند به تلویزیون راه پیدا کنند و منافع آنها به خطر افتاده با تشویش اذهان عمودی!، نشر اکازیپ و ایجاد نفاخ! فی

toom

بدنبال پخش انیمیشن های کودک و نوجوان درباره اختلاف موجود بین تام و جری، تام طی تماس با بخش کودک نشریه گفت: انسان های فتنه گرد! سود جوق! و مقرض(بدهکاران بانکی) که نتوانسته اند به تلویزیون راه پیدا کنند و منافع آنها به خطر افتاده با تشویش اذهان عمودی!، نشر اکازیپ و ایجاد نفاخ! فی ما بین! هنرپیشگان این کارتون محبوب و مردمی می خواهند از آب گل آلود استفاده نموده و به منافع پلیدشان برسند.

 

تام افزود: من و جری برای تحقق حق جلسات، حقوق عقب افتاده و حق الزحمه ماهیانه مان در کمپانی فیلم سازی، تلاش می کنیم و اجازه دخالت در امور شخصی خود را به هیچ آدمیزادی نخواهیم داد.

 

وی ضمن تکذیب درگیری، کتک کاری و مناقشاتی که در مورد وی و جری در برنامه های کودک و نوجوان نمایش داده شده گفت: متاسفانه سال هاست که عده ای سودجوق! برای پر کردن جیب خود اقدام به جعل تصاویر نموده و اینگونه نشان داده اند که بین من و جری مشکلاتی هست. من شدیدا تذکر می دهم که بین من و دوستم ترقه! نیندازند و باعث ایجاد کدورت و اسباب فتنه انگیزی نگردند.

 

این گربه باسابقه گفت: این که گفته می شود بعد از بد قولی جری، من ناراحت شدم و یواشکی پیش صاحبخانه رفته و زیر آب جری را زدم و گفتم که «جری به پنیرهای داخل یخچال ناخنک می زند» و بعد هم او را کله پا کردم، دروغ محض است.

 

وی با نمایش دادن عکس صمیمانه فوق از خودش و جری بیان نمود: من و جری، دوستی و دشمنی دائمی نداریم بلکه منافع دائمی داریم! و در پایان این شعر نسبتا عمیق را سرود:

 

شرکاء دعوا کنند                   دیوانه ها باور کنند!  

 منبع: هفته نامه مرودشت

  1. حسن   شهریور ۴, ۱۳۹۳  

    احتمالا منظور این طنز دو تن از اعضای شورای شهر نیستند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. زارعی   شهریور ۵, ۱۳۹۳  

    ااااااا……
    راست میگیا. شریک، تصویر، دعوا، توطئه 🙂

  3. پژواک   مرداد ۲۳, ۱۳۹۴  

    نویسنده این مطلب واقعا قلم قوی داره.هرکه بوده آفرین.خیلی عمیق و کامل..بعید میدونم در مورد دو نفر تو مرودشت گفته باشه

  4. حسین کوچیکو   مرداد ۲۷, ۱۳۹۴  

    قیصری و همایون!


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر